Відповіді надсилати на вайбер 0987421801
СЛАВА УКРАЇНІ!!! МИ ПЕРЕМОЖЕМО!
Шановні дев'ятикласники!
Щоб не бути такими, як орки,ми будемо навчатись дистанційно . Бажаю всім плідної роботи!!!
Добрий день!
19 вересня
Образ Гуллівера як втілення концепції нової людини
1.Перегляньте відео та виконайте завдання.
2.Заповніть анкету країни Ліліпутії.
3.Зробіть характеристику образу Гулллівера.
5 вересня
Вступ.Літературні жанри і стилі.Перехідні явища в літературі
1. Ознайомтесь з "Путівником до підручника".
2. Опрацюйте "Вступ"с.6-7.
3. Виконайте письмово завдання 1 з рубрики"Перевірте себе"(визначте жанри творів).
Контрольна робота. Література 20-21 ст. Життя,історія,культура
Виконати завдання за посиланнням.
25.05.-31.05.2022
1. Ознайомитися з біографією Гарпер Лі. Перейти за посиланням https://www.ukrlib.com.ua/bio-zl/printit.php?tid=5689
Позакласне читання.Крістіне Нестлінгер"Маргаритко,моя квітко
- Перегляньте буктрейлер ”Маргаритко, моя квітко” К. Нестлінгер
- Прочитайте трилогію “Маргаритко, моя квітко” або за посиланням
- Перегляньте експрес-урок за темою “Маргаритко, моя квітко”
- Напишіть лист одному з героїв цієї трилогії (роздум, відгук)
- Виконайте тестові завдання за посиланням.
11.05.-17.05.2022
Продовжуємо працювати над романом Рея Бредбері "451 градус за Фаренгейтом".
Виконайте тестові завдання за посиланням.
04.05.-10.05.2022
- Переглянути картки.
3. Прочитати роман на стр. 277-294
АБО
прослухати аудіокнигу.
27.04.-03.05. 2022
1. Проблематика твору «Тев’є-молочар» (таблицю перенести в зошит).
Філософські проблеми
Життя і смерті, віри, сенс буття, щастя, багатство й бідність, національність
Вірить у Бога й покладається на нього у всіх своїх справах; хоча інколи дорікає йому за ті випробування, які він йому посилає; ставить йому «незручні запитання»
Морально-етичні проблеми
Уявлення про хороше й погане, правильне й неправильне, добро і зло Ставлення до далеких родичів і до всіх євреїв як до близьких, до рідних; вияв гостинності; прощення провин та ін. Психологічні проблеми Ставлення до інших, до різних подій і неприємностей, до дотримання іншими норм поведінки Тев’є за свої послуги просить мало й щиро радіє з того, що його високо цінують; думає, як не шокувати дружину відмовою від пропозиції м’ясника; з розумінням ставиться до вибору дочок
Філософські проблеми | Життя і смерті, віри, сенс буття, щастя, багатство й бідність, національність | Вірить у Бога й покладається на нього у всіх своїх справах; хоча інколи дорікає йому за ті випробування, які він йому посилає; ставить йому «незручні запитання» |
Морально-етичні проблеми | Уявлення про хороше й погане, правильне й неправильне, добро і зло | Ставлення до далеких родичів і до всіх євреїв як до близьких, до рідних; вияв гостинності; прощення провин та ін. |
Психологічні проблеми | Ставлення до інших, до різних подій і неприємностей, до дотримання іншими норм поведінки | Тев’є за свої послуги просить мало й щиро радіє з того, що його високо цінують; думає, як не шокувати дружину відмовою від пропозиції м’ясника; з розумінням ставиться до вибору дочок |
♦ Що таке комічне? Які види комічного існує? (Відображення дійсності, яке супроводжується сміхом. За ступенем гостроти викриття й засудження виділяють 3 прояви комічного у творі: гумор, сатира, сарказм.)
♦ Що таке сатира? (Особливий спосіб художнього відображення дійсності, який полягає у різкому висміюванні, гострому викритті та засудженні корінних пороків суспільного чи побутового життя.)
♦ Що таке іронія? (Художній троп, який виражає глузливо-критичне ставлення митця до предмета зображення.)
♦ Що таке гумор? (Співчутливе, незлобне висміювання в художньому творі окремих недоліків суспільного і побутового життя або вад людського характеру.)
♦ Що таке парадокс? (Думка, судження, що має різкі розбіжності зі звичайним, загальноприйнятим і суперечить (іноді тільки на перший погляд) тверезому глуздові.)
Цитати | Засіб комічного |
а) «Аж гульк — не знати, звідки воно береться, — щастя насувається з усіх боків» | 1) Сатира |
б) «Якщо кожна дитина варта, як моя Голда хоче мене переконати, мільйон, то я найбагатший від найбагатшого єгупецького багатія» | 2) Іронія |
в) «Ви не переживайте, у мене ваша корова і доїтеметься, і молоко даватиме» | 3) Парадокс |
г) «...Вона (як уявляв собі жінку Тев’є, коли раптом розбагатіє) набула зовсім іншого вигляду, багатійки з подвійним підборіддям і з разком перлів на шиї; вона пиндючиться і лає покоївок на всі заставки» | 4) Гумо |
5.Виконайте тестові завдання за посиланням.
20- 26 квітня
Складання анкети твору. Записати у зошити
(картки В. Свинар, Olga Pishuk
19 квітня
Контрольна робота.Нові тенденції у драматургії кінця 19- початку 20 століття
12-13квітня
Динаміка образу Елайзи Дулітл. Ідеї «одухотворення» людини й життя засобами мистецтва, збереження національної культури, розвитку мови
https://www.youtube.com/watch?v=y8pczjGwtPw
Як відомо, п'єса Б.Шоу "Пігмаліон" перегукується з античним міфом. Доберіть характеристики, які відносяться до міфу, а які - до п'єси. Зробіть висновки та дайте відповідь на запитання: від чого залежить доля людини?
Еліза-квіткарка | Чарівна леді | Що залишилосянезмінним? |
Що було? | Що стало? | |
Бідна, неохайна, неосвічена,її вимова далека від літературної, вона робить помилки у вимові звуків, використовує просторіччя, має вульгарні манери | Уміння спілкуватися, грамотно говорити, елегантність тачарівність зовнішнього вигляду, вишуканість та невимушеність манер, познайомилася з музикою, літературою, мистецтвом | Почуття власної гідності, незалежність,рішучебажання змінити своє життя, прагматичність, доброта |
1. Квітникарка – погано одягнена, із жахливою мовою та вимовою. |
2. Дівчина, яка навчається – пристойно одягнена, але мовою ще не володіє. |
3. Дівчина, яка має успіхи у навчанні, добрий слух – добре одягнена, знає літературну мову, але ще не вміє її використовувати доречно. |
4. Чудова учениця, «леді» - прекрасно вдягнена, має бездоганні манери й чудово володіє мовою. 9 .За даним матеріалом зробити конспект. |
Роман у п’яти діях | |
Епос | Драма |
■ Опис героїв; ■ поширені пояснення; ■ увага до психологічного стану персонажів; ■ наявність авторської оцінки | ■ Діалогічна структура; ■ наявність ремарок; ■ «режисерська драматургія» (автор зазначив кожний сценічний рухгероїв) |
Професор Гіггінс | Пігмаліон |
■ Навчав Елізу правильної вимови, допоміг зрозуміти світ мистецтва; ■ Еліза майже нічого не змінила в поглядах професора, а він незбирався змінюватися сам; ■ він не почувався відповідальним за долю Елізи, його захоплюваливищі ідеї, результат експерименту | ■ Створив Галатею та закохався в неї; ■ Галатея змінила Пігмаліона, її краса розбудила в його душі кохання; ■ почувався відповідальним за створену ним красу |
Висновок. Твір «Пігмаліон» Дж. Б. Шоу — не про кохання, а про силу творчості, про духовне пробудження людини під впливом мистецтва, про можливість здобуття особистістю внутрішньої краси та свободи |
10.Пройдіть тестування
5 -6 квітня
https://www.youtube.com/watch?v=-ZsW2dgwadU .
- короткий зміст по главам. перейти за
посиланням
https://dovidka.biz.ua/pigmalion-korotkiy-zmist/
https://www.youtube.com/watch?
v=y8pczjGwtPw ,
https://www.youtube.com/watch?v=e4qeQTgz3rQ .
29-30 березня
Образна система драми "Ляльковий дім".Підтекст.Символіка.Відкритість фіналу
Опрацюйте матеріал, зробіть конспект( запишіть паспорт твору, елементи сюжету, символи,систему образів)
Прототип Нори з твору “Ляльковий дім”
В образу Нори є цілком реальний прототип. Це дансько-норвезька письменниця Лаура Кілер (1849-1932). Під впливом ібсенівської п’єси «Бранд» 19-річна дівчина написала книжку «Дочки Бранда», яка вийшла 1869 року під псевдонімом. Ібсен познайомився з Лаурою і порадив їй зайнятися літературою; між ними зав’язалася дружба.
Лаура одружилася з любові, але її неврівноважений чоловік болісно сприймав нестачу грошей. Дружина намагалася захистити його від матеріальних проблем і, коли він захворів, звернулася по допомогу до свого багатого батька, однак той відмовив дочці. Тоді вона, таємно від усіх, позичила гроші в одному з норвезьких банків, а поручився за неї впливовий друг. Коли не стало й цих грошей, Лаура позичила знову, але не змогла повернути борг вчасно. У відчаї жінка хотіла видати фальшивий вексель, та вчасно схаменулася. Згодом про все довідався чоловік, який спочатку співчував Лаурі, а потім під впливом родичів, друзів та знайомих різко змінив ставлення до дружини й почав вимагати розлучення. Дітей у неї відібрали, а її оголосили психічно хворою. (Пізніше, на прохання чоловіка, Лаура повернулася і в сім’ю, і в літературу.)
Нора і Лаура мають багато спільного, але є й істотна різниця: Нора сама йде з дому, сама протиставляє себе суспільству — це її свідоме рішення.
Джерело: https://dovidka.biz.ua/lyalkoviy-dim-harakteristika-nori
Центральна тема п’єси “Ляльковий дім” – становище жінки в суспільстві
Сучасники сприйняли драму як маніфест фемінізму.Проблематика «Лялькового дому» не вичерпується «жіночим питанням»: йдеться про свободу людської особистості взагалі. У п’єсі компрометується не так «чоловічий світ», скільки суспільство 1870-х років, його норми і установки, мертві закони буржуазного світу.
“Ляльковий дім” аналіз твору (паспорт)
Автор – Генрік Ібсен
Рік написання – 1879
Жанр – соціально-психологічна драма.
Тема: духовне пробудження людини, її прагнення до вільного прояву себе як особистості.
Ідея – заклик до збереження сімейних і відновлення загальнолюдських цінностей.
Проблематика: проблема моральної відповідальності людини за свій вибір і за інших людей; «втрати ілюзій» під впливом обставин; істинних і фальшивих ідеалів і цінностей; проблема жіночої емансипації.
П’єса «Ляльковий дім» належить до «реалістичного» періоду творчості Ібсена.
Конфлікт:
соціальний – зіткнення природних людських прагнень з нелюдськими, застиглими догмами суспільства; сюжетний – таємниця і «кримінальний» учинок Нори як несвідомий виклик буржуазному життєустрою, його законам;
психологічний – «пробудження» і духовна боротьба Нори, її бажання по- справжньому розібратися в житті, усвідомити себе як особистість.
Особливості композиції.
(3 дії) П’єса має аналітичну композицію, що означає послідовне розкриття внутрішнього неблагополуччя і трагізму, які таяться під зовні пристойною оболонкою. Так поступово осягається внутрішня суть сімейного життя Хельмерів, на перший погляд, щасливого, але заснованого на неправді й егоїзмі. Дія починається із зображення ілюзії щастя і закінчується його поразкою.
Дія п’єси розгортається протягом 3-х днів.
«Ляльковий дім» – це розповідь про сім’ю, про людей, які прожили разом багато років, але так і не зуміли стати щасливими – класичний зразок соціально-психологічної драми.
Джерело: https://dovidka.biz.ua/lyalkoviy-dim-analiz
Втілення рис “нової драми” в “Ляльковому домі”:
а) внутрішня дія;
б) “дотекстова” зав’язка конфлікту;
Головне в цій п’єсі – внутрішня динаміка.
Перш за все це стосується характеру героїні, Нори Хельмер, яка з «жайворонка» і «білочки» перетворюється в зовсім нову, відмінну від себе колишньої, істоту. Опинившись загнаною в кут, Нора бореться за своє щастя всіма засобами.
Образ «лялькового будинку», перш за все характеризує героїню, по-різному висвічує динаміку розвитку характерів п’єси. Їх п’ятеро – основних персонажів:
Всі вони виявляють власне ставлення до світу «лялькового будинку» – світу видимого, багато в чому примарного благополуччя.
Нора – головна мешканка «лялькового будинку», інстинктивно намагається підтримувати в ньому «порядок». Нора – «лялечка-іграшка» – спочатку для батька, потім для чоловіка, по-різному в неї «грають». Але Нора і «лялечка», з якої поступово утворюється інша істота – метелик, якому місця в «ляльковому будинку» бути вже не може, а тому вона «вилітає» на волю.
Хельмер – найлютіший охоронець підвалин «лялькового будинку» – його зовнішньої, фасадної частини. Може бути, він найбільш уразливий персонаж п’єси, у своїй залежністі від догми громадської думки, з її механічними засадами та примарним кодексом честі.
Навпаки, Фру Лінне і Крогстад - руйнівники благополуччя «лялькового будинку», що прийшли ззовні. Попри спільність функції – руйнування – мотиви у них різні.
Крогстад-руйнівник діє у своєму амплуа тільки до тих пір, поки відчуває себе – умовно – поза «ляльковим будинком» – світу міцного положення і зовнішнього благополуччя. Як тільки перед ним займеться можливість здобуття подоби «лялькового будинку» – він з руйнівника перетвориться в благодійника, відмовляючись від шантажу.
Фру Лінне – руйнівник послідовний. Вона допомагає їй побачити світ реальним, що не ляльковим. Саме в цьому образі транспонується «образ автора», самого Ібсена, чию позицію неприйняття брехні вона висловлює.
Кінець «лялькового будинку» означає зміну долі для всіх персонажів.
Ібсен не розглядав драму Нори як чисто жіночу. У п’єсі йдеться про звільнення людини, незалежно від статі. Адже всі тут звільняються (або намагаються звільнитися) від чогось: Хельмер від відсталості сприйняття світу, доктор Ранк – від страху перед швидкою смертю, Крогстад - від шлейфа непорядного минулого, фру Лінне – від самотності і нікчемності існування.
Полемічна стосовно «добре зробленої п’єси», з її неодмінним щасливим фіналом, п’єса Ібсена викликала протест вже у сучасників, які не бажали примиритися з відходом героїні з сім’ї. Ібсен був змушений піти на компроміс, зокрема, запропонувавши німецькому перекладачеві такий фінал:
«… Нора не покидає будинку. Хельмер закликає її до дверей дитячої спальні, відбувається обмін реплік, Нора безсило опускається на стілець, і завіса падає».
Мені треба з’ясувати, хто правий – суспільство чи я», каже героїня п’єси своєму чоловікові. Ось цьому з’ясуванню і присвячується п’єса, саме його виносить драматург на суд читача.
“Ляльковий дім” характеристика Нори
Образ Нори в творі уособлює – жінку турботливу, ласкаву і ніжну до дітей, чоловіка, лікара Ранка, служанки. Але це лише “вершина айсберга” насправді воно не така і щаслива… Образ Нори викликає бажання співчувати цій жінці, дивуватися її безпорадності, зрозуміти її дії, але ж ніяк не засуджувати її.
Виконайте тести за посиланнням
join.naurok.uaКод доступу 2784397
23 березня
Тема. Генрік Ібсен. Роль Ібсена у розвитку світової драматургії, його новаторство. Соціально-психологічна драма "Ляльковий дім"
Опрацюйте матеріал підручника с.234-236.
Запишіть тему уроку до зошита.
1. Опрацюйете статтю підручника "У пошуках духовної свободи " ( стор. 233 ).
2.Ознайомтесь з рубрикою "Коментар архіваріуса" ( підручник, стор. 234 ).
3. Розгляньте таблицю. Вона допоможе зрозуміти вам основні відмінності "старої" та "нової" драми.
«Стара драма» | «Нова драма» |
1. Показує трагедію в житті. 2. У центрі уваги - дії, вчинки персонажів. 3. Конфлікт зовнішній - відкрите зіткнення персонажів між собою. 4. Рушій сюжету - зовнішня інтрига. 5. Герой - "соціальний тип". 6.Наслідування реального життя. 7. Засоби традиційної естетики. 8. Автор достовірно зображує дійсність, повчає. 9. Глядач споглядає. 10. Конкретність. 11. Поділ героїв на головних і другорядних, позитивних і негативних. 12. Пафос дії, боротьби. | 1. Показує трагедію життя. 2. У центрі уваги - душевні переживання людини, морально-філософські проблеми епохи. 3. Конфлікт внутрішній - зіткнення персонажів із трагедією буття, зіткнення різних ідей, духовні суперечності героїв. 4. Рушій сюжету - психологічні колізії, зіткнення ідей. 5. Герой - особистість, "духовний симптом" епохи. 6. Відображення складного духовного буття. 7. Від реалізму і натуралізму - до модернізму. 8. Автор відтворює загальну атмосферу часу, духовні пошуки епохи, прагне до морального пробудження особистості й суспільства. 9. Глядач упізнає себе, долучається до внутрішньої дії, переживає й мислить разом із героями. 10. Умовність, узагальнювальний зміст. 11. Усі персонажі важливі, вони позбавлені однозначних характеристик. 12. Пафос роздумів, переживання, суперечностей буття. |
Г.Ібсена | А.Чехова | Б.Шоу | М.Метерлінка |
- Драма ідей - Вплив ідей романтизму - Образи і ситуації — здебільшого реальне життя | - Символіка - Відкритий фінал п'єс - Віра у неповторність кожного «я» - Розв'язка давно назрілих конфліктів і розплата героя за минуле | - Подолання театральності - Психологізм у висвітленні внутрішнього стану героїв - Сюжети із самого життя - Трагедія буденності - Головне — людське життя, події — лише тло - Внутрішня динаміка, психологічна напруга - Побудова конфлікту на протиставленні уявлень героїв дійсності - Підтекст "підводна течія") - Паузи у діалогах, репліках, ремарках. | -Соціально-аналітична "драма-дискусія". -Інтелектуальний характер драми - Конфлікт навколо зіткнення різних ідеалів - Природним є буденне - Мета — збудити свідомість глядача - Відкритий фінал, -Парадоксальність, - Нові типи героїв, - Поєднання жанрових ознак драми і роману | - «Театр мовчання» - Оголений конфлікт - Герой — людина в очікуванні невідомого - Поєднання двох рядів «відомого» і «невідомого», «видимого і невидимого» - Створення особливого жанру казки -символістської драми - Природність символіки через її зв'язок із фольклорною та романтичною образністю |
5.Переглянувши презентацію, розширите ваші знання про основні тенденйії розвику драматургії XIX-XX століття, дізнаєтесь про творчі знахідки Г. Шбсена, А. Чехова, Б. Шоу.
6.Роботу з таблицею, що надана у презентації, виконайте письмово у зошиті.
7. У презентації знайдете і домашнє завдання
8 лютого
Засоби комічного у творі "Ревізор". Специфіка художнього конфлікту й жанру п*єси
1.Опрацюйте матеріал,зробіть конспект.
Дослідники виділяють у цій комедії два кон-
флікти — зовнішній і внутрішній. Зовнішній конфлікт — це про-
тистояння міських чиновників і так званого ревізора. Городничий
і чиновники борються з примарою, яку вони самі створили у своїй
уяві. Внутрішній конфлікт п’єси полягає в глибокій суперечності
між тим, як чиновники виконують службові обов’язки, і тим, як
вони повинні це робити, у протистоянні між самодержавно-бюро-
кратичним апаратом і широкими верствами населення.
3. Поміркуйте, чому виник зовнішній конфлікт твору. Чому
міська верхівка прийняла брехуна Хлестакова за ревізора?
(Хлестаков зумів обдурити чиновників тому, що він не зби-
рався їх обманювати. Він щиро вірить у те, про що бреше. Ця
щирість, підсилена страхом мешканців міста перед держав-
ною перевіркою, завадила викрити брехуна. Страх став тим
імпульсом, що сприяв виникненню протистояння та підтри-
мав конфлікт.)
З’ясування сутності й специфіки головного конфлікту комедії М. В. Гоголя «Ревізор»
- Будь-який драматичний твір вибудовується на конфлікті. У комедії Гоголя наявні два конфлікти - реальний і фантастичний, так звана «міражна» інтрига. Реальний: чиновники-негідники й справжній ревізор. Фантастичний: злочинні чиновники й «фантом» ревізора, створений їхньою переляканою уявою.
- Який із конфліктів - реальний чи фантастичний - рухають розвиток сюжету? Головною в розвитку дії є «міражна» інтрига, у якій з повною силою виявляє себе гоголівський алогізм. Комедійний конфлікт побудований на парадоксі. Недолугий Хлестаков зміг обдурити й майстерно обвести круг пальця досвідченого й розумного городничого й багатьох інших чиновників. Він тому виявився хитрішим, тому що був більш простодушним. Адже він не збирався брехати й говорив городничому у заїзді про своє становище так правдиво й щиро, що Сквозник- Дмухановський навіть на мить не засумнівався: перед ним досвідчений ревізор, який хоче приспати його пильність , обдурити й вивідати все, що йому потрібно. Якби Хлестаков брехав свідомо, він був би зрозумілим, і розгадати його було б простіше. Але Хлестаков діє імпульсивно, йде ва-банк, і цим збиває з толку всіх, починаючи з городничого. Безумовно, не останню роль у цьому зіграв загальних страх, цей імпульс, на якому тримається конфлікт в комедії. Саме страх не дає городничому й іншим чиновникам відкрити очі, включити розум, коли Хлестаков вивергає на них такий потік брехні, у який складно повірити навіть людині неосвіченій. За словами Гоголя, «самый ужас, страх ожидания, гроза идущего вдали закона», що оволодіває чиновниками, й формує драматичну ситуацію «Ревізора». П’єса зав’язується першою ж реплікою городничого: «Я пригласил вас, господа, с тем чтобы сообщить вам пренеприятное известие: к нам едет ревизор». З цього моменту страх починає сковувати героїв й зростає від репліки до репліки, від дії до дії, поки не перетворюється на паралізуючу силу в сцені брехні Хлестакова.
17 листопада
Тема уроку: Реалістичне висвітлення романтичних тем у творі О. С. Пушкіна «Євгеній Онєгін». Образ Тетяни Ларіної
Переглянути відеоурок і виконати завдання до нього
Домашнє завдання:
· Закінчити фразу «Тетяна – улюблена героїня Пушкіна, тому що… …, а (і) мені вона… …, бо… .»
· Підготувати виразне читання листів Тетяни та Євгенія й їх відповідей
Тема уроку: Від романтизму до реалізму. Історія створення, особливість жанру роману
О. С. Пушкіна «Євгеній Онєгін»
1. Виконати тест на перевірку знань попереднього уроку про життя й лірику Пушкіна
посилання
join.naurok.ua
3. Переглянути презентацію, записати у зошит ОК (ОПОРНИЙ КОНСПЕКТ) з теми уроку
ШАНОВНІ УЧНІ!
Ви зрозуміли, що презентація не моя, тому у нас онлайн -уроку не буде.
Домашнє завдання:
- знати ОК уроку;
- прочитати 1-2 розділи роману «Євгеній Онєгін» (ПІДРУЧНИК С.98-103).
Додатковий матеріал:
Скрочено прочитати роман «Євгеній Онєгін» українською можна тут
Прослухати переказ роману російською можна тут
Дізнатися сюжет роману за 8 хв. можна тут
10 листопада
Запишіть тему уроку
Значення творчості О.С. Пушкіна для розвитку російської та світової літератури.Провідні мотиви його лірики
Виконайте завдання
1. Опрацюйте матеріал підручника с.81-90.
2. Прочитайте поезії"Я мить чудову пам*ятаю","Я вас кохав.."
3.Вивчіть напам*ять вірш"Я пам*ятаю мить чудову".
Добрий день!
Завдання на 8 листопада
Запишіть тему уроку
Контрольна робота. Твір-роздум за поемою Байрона"Мазепа"
Напишіть твір.
Іавн Мазепа як романтичний герой і реальний український гетьман
Бажаю успіхів!
Завдання на 1 -3 листопада
Запишіть тему уроку
Виконайте завдання
4. Підготувати повідомлення або презентацію"Образ гетьмана Мазепи у світовій літературі".
Бажаю успіхів!
Сьогодні 25 жовтня
Запишіть тему уроку
Виконайте завдання
Зарубіжна література
Запишіть тему
Виконайте тестові завдання.
27 травня
Зарубіжна література
Список рекомендованої літератури.
Гомер" Одіссея"
Данте Аліг*єрі "Божественна комедія"
В. Шекспір " Гамлет"
Ернест Теодор Амадей Гофман" Крихітка Цахес на прзвісько Цинобер"
Ф. Достоєвський "Злочин І кара"
Оскар Вайльд "Портрет Доріана Грея"
Моріс Метерлінк " Синій птах"
Паоло Коельйо"Алхімік"
Йоанна Ягелло" Кава з кардамоном".
Приємного читання!
21травня
Зарубіжна література
Виконай тестові завдання за змістом.
5. Серед випускників юридичного факультету за успішністю Олівер зайняв:
а) 3 місце;
б) 1 місце;
в) 2 місце.
6. Втіленням "мрії життя" Дженіфер був:
а) Париж;
б) Лондон;
в) Рим.
7. На шлюбній церемонії Олівер Дженіфер читали рядки поезій:
а) У. Уітмена та П.Верлена;
б) У. Уітмена та Ш Бодлера;
в) У. Уітмена та Е. Берретт- Браунінг.
Повторіть вивчену тему, підготуйтесь до контрольної роботи за творчістю Шолом- Алейхема, М. Булгакова, Р. Бредбері, Гарпер Лі, Е. Сігела
18 травня
Зарубіжна література
Запишіть тему
Ерік Вольф Сігел. "Історія одного кохання". Розповідь про зворушливе й трагічне кохання студента, сина мільйонера, до дочки бідного італійського емігранта. Проблеми життя і смерті, любові й відданості у творі
Прочитайте повість та перегляньте фільм.
Бажаю приємних вражень!
13 травня
Зарубіжна література
Запишіть тему
Позакласне читання. Гарпер Лі" Убити пересмішника"
Літературний диктант
Подумайте, які проблеми , на вашу думку , розкриває у своєму творі Гарпер Лі.
27 квітня
Зарубіжна література
Запишіть тему
"Собаче серце" як метафора соціальних експериментів
29 квітня
Зарубіжна література
Запишіть тему
Рей Дуглас Бредбері. "451 градус за Фаренгейтом". Тривога за майбутнє суспільства в романі-антиутопії
4 травня
Зарубіжна література
Запишіть тему
"451 градус за Фаренгейтом". Тема знецінення культури. Провідні мотиви твору- книги, пожежі, тотального контролю, інакомислення
Складіть таблицю
Дайте відповіді на запитання
6 травня
Зарубіжна література
Запишіть тему
Бредбері. "451 градус за Фаренгейтом". Натовп і влада.Складне прозріння особистості в тоталітарному суспільстві
Словникова робота(запис до зошитів)
Назвіть символи механізації людства, описані Бредбері.
Схарактеризувати духовну еволюцію головного героя- Гая Монтега.
2.Зустріч із Фабером.
3.Період поневірянь.
4. Зустріч з однодумцями.
фильм в целом не плох
ВідповістиВидалити