Дистанційне навчання 6 клас

Відповіді надсилати на вайбер 0987421801


ВІТАЮ УСІХ!

БАЖАЮ  МИРУ, МІЦНОГО ЗДОРОВ*Я .

СПОДІВАЮСЬ НА ПЛІДНУ СПІВПРАЦЮ ПРОТЯГОМ РОБОЧОГО ТИЖНЯ.

ТОЖ ВПЕРЕД ДО ЗНАНЬ


Добрий день, дорогі шестикласники!


Давній Єгипет


Код доступу 1004905join.naurok.ua






      Завдання на 2 вересня
 
Зарубіжна література

Опрацюйте "Путівник до до підручника" с.5-6.

Всесвітня історія

Опрацюйте"Вступ"с.3, пункт 1.


5 вересня

Тема уроку

Теорії походження людини


1. Прочитайте параграф 1( пункт 2), параграф 2.

2. Виконайте завдання 3 с.13( заповніть табличку).













30 травня-2червня

Всесвітня історія

Узагальнення до курсу. Внесок давніх цивілізацій, культур, народів в історію людства

Завдання: 

Переглянути відео урок до теми натиснути ТУТ
- Попрацювати з мультимедійною презентацією натиснути ТУТ
Запитання і завдання для узагальнення до курсу
- Розгадати ребуси на Тренажері для повторення понять, назв, імен діячів по історії         Стародавнього світу натиснути ТУТ 
- Виконати онлайн тест, відкривши посилання join.naurok.uaКод доступу 3293835


26 травня

Всесвітня історія

Урок узагальнення і контролю знань.Історія стародавнього світу

Виконати тестові завдання за посиланням

Код доступу 2179974

Зарубіжна література

КОНТРОЛЬНИЙ ТВІР
«ЛИСТ УЛЮБЛЕНОМУ ЛІТЕРАТУРНОМУ ГЕРОЮ»

Завдання:

- Написати лист герою одного з вивчених творів, який найбільше сподобався чи вразив.

На допомогу учню:




24 травня

Зарубіжна література

Контрольна робота. Образ майбутнього в літературі. Сучасна література.


Виконайте тестові завдання за посиланням

Код доступу 1361607

23 травня

Всесвітня історія

Походження українського народу



  •  Запиши в зошит основні теорії походження українського народу

19 травня

Всесвітня історія

Розвиток слов’янських племен у процесі розселення. Анти і склавини на теренах України.

Запиши та запам'ятай
  1. Венеди – найдавніша назва слов’ян, під якою вони згадуються в античних джерелах І ст. та відповідно найдавніше слов'янське етноплемінне об'єднання. На той час венеди займали землі між Прип'яттю на півночі, Віслою на заході та Середньою Наддністрянщиною на півдні, без чіткого визначення східних рубежів.
  2. Анти  етноплемінне об’єднання давніх слов’ян, котре займало територію між Дністром та Дніпром. Археологічним відповідником антів є пеньківська культура. У 6 ст. анти разом із іншими слов'янськими племенами брали активну участь у колонізації Балканського півострова, у війнах слов'ян проти Візантії. Остання письмова згадка про антів датується 602 р. у зв'язку з походом аварського карального загону з метою їх винищення. Проте археологічні матеріали свідчать, що поселення антів та їхніх нащадків існували і після того — протягом усього 7 ст
  3. Склавини – етноплемінне об’єднання давніх слов’ян, котре займало територію між Дністром і Дунаєм. Археологічним відповідником склавинів є празько-корчацька культура.
  • Переглянь 

  •  Розгляньте хмаринку. Побудуйте речення з наведеними в ній словами й датами, які розповідали б історію слов'ян. Які елементи, на вашу думку, є зайвими?,
   Р1. Робота з лінією часу. «Нанести на лінію часу хронологічні межі існування слов’янський племен.
II-IVст. – венеди
IVст. – початок VII– анти
Vст. - VII ст. – склавини.

17-19травня

Зарубіжна література

Позакласне читання .Крістіне Нестлінгер.Повість"Конрад,або Дитина з бляшанки".Образ головного героя




 Ознайомтесь з матеріалом про письменницю.

Народилася Крістіне Нестлінгер 13 жовтня 1936 р. у Відні, столиці Австрії, у родині годинникаря і виховательки, яка мешкала у районі Гернальс, на околиці міста. Дівчинка росла гострою на язик, розкутою і досить непередбачуваною у своїй поведінці і вчинках. Вона ніколи і ні за яких обставин не губилась, а завжди, так би мовити, вміла оволодіти будь-якою найскладнішою життєвою ситуацією. Навчалася К. Нестлінгер у середній школі гуманітарного спрямування, віддаючи перевагу штудіюванню літератури, іноземних мов і мистецтв. Після закінчення школи Крістіне вступає до Віденської Академії Мистецтв, бо відчула в собі неабиякий потяг до малювання. Після отримання диплома К. Нестлінгер деякий час працює художником-ілюстратором, як згадує сама письменниця, вона зрозуміла, що художниці з неї не вийде, і тоді вона з горя вийшла заміж і народила дитину.

Сімейне життя майбутньої письменниці складалося цілком вдало, але в К. Нестлінгер поступово росла внутрішня тривога: незважаючи на зовнішнє благополуччя, вона відчувала, що домашній світ був для неї затісним. І тоді-то вона почала малювати для своїх маленьких донечок Крістіани та Барбари серію картинок про Фридеріку, неслухняну дівчинку з вогняно-червоним волоссям, і вигадувати про неї кумедні історії. Коли донечки підросли, у кухні поставили друкарську машинку: Крістіне хотіла записувати все, що вона вигадувала. Так в 1970 р. з’явилася перша повість «Веснянкувата Фридеріка». К. Нестлінгер принесла її в редакцію разом з ілюстраціями. Книгу одразу опублікували, але оформлював її інший художник, видавцям не сподобалися малюнки авторки.

Дебют Крістіне Нестлінгер був вдалим. Схвальні відгуки висловили як читачі, так і поважні критики. Ця книжка отримала приз Фрідріха Бедекера (німецького вченого в галузі філології та філософії). Згодом побачили світ нові повісті «Три поштових грабіжники» (1971) та «Чоловік для мами» (1972). Потім з’являється низка казково-фантастичних повістей «Геть огіркового короля» (1972), «Конрад, або Дитина з бляшанки» (1975), «Гном у голові» (1989) та ін.

Завдяки повісті «Геть огіркового короля» К. Нестлінгер стала відома світові, її почали називати австрійською Астрід Ліндгрен.

Великою популярністю серед дітей, що люблять читати фантастику, користується книга «Конрад, або Дитина з бляшанки». Це своєрідна пародія на антигуманні прояви технічного прогресу і віра в неповторність кожної людини. Штучно створена дитина, яка живе згідно із закладеною в неї генетичною програмою, — карикатура на умовності і надумані цінності  дорослих.

Творчий доробок письменниці оцінений більш ніж 30 різноманітними преміями, як австрійськими так і міжнародними. Стала першою лауреаткою премії Астрід Ліндгрен.

Книги письменниці перекладені понад 38 мовами світу.





















Історія створення повісті.

Ще в дитинстві Крістіне придумала історію про дитину з консервної бляшанки, а написала її німецькою мовою у 1975 році. Українською повість переклав Євген Попович.

  1. Рік написання – 1975
  2. Жанр – повість.
  1. Тема – пригоди штучно зробленого хлопчика в реальному житті
  2. Ідея – слухняним потрібно бути вміру, що “закладати” вчительці однокласників – ще не значить бути чесним і сумлінним, а значить не мати в майбутньому друзів в класі, що якщо дуже хочеться морозива, то чому б його не з’їсти…
  1. Проблематика твору
  • Батьки і діти
  • Добро і зло

Сюжет повісті.


Одного разу пані Берта Бертолотті отримує поштою семирічного хлопчика з бляшанки Конрада, зробленого на заводі. Там дітей роблять ідеальними і перш, ніж надіслати батькам, кілька разів тестують. Певне, мають свої шаблони і тому налагодили виробництво досконалих дітей. Конрад – ідеальний: чемний, сумлінний, розумний і чесний, але від цього страшенно нудний. Довершений Конрад збиває з пантелику свою нову мама і зовсім не має друзів. Цікаво, що сама пані Бертолотті ідеальною мамою бути не може, якщо брати все ті ж стереотипні шаблони «материнської ідеальності». Вона курить цигарки, вельми, коли натужно думає, полюбляє нездорову їжу, неохайна, розсіяна, вона пише собі нагадування помадою на дзеркалі і розкидає по хаті речі. Все те, чому зазвичай ідеальні мами оголошують нещадну війну.

Втім, яскрава індивідуалістка пані Берті Бартолотті абсолютно щаслива і живе в гармонії з собою. Неідеальна для інших, вона ідеальна для самої себе. Отримавши випадково дитину, вона проти волі стикається з паралельним світом, де всім заправляють запрограмовані «треба», «можна», «не можна» і десятки правил – і все це в голові однієї дитини. В той час як сама пані Берта живе за своїми «хочу» і «не хочу». Схоже навіть, що це Конрад вчить Берті бути справжньою мамою, а сама Берті більше схожа на дитину. Берті сама поводиться, думає, приймає рішення як дитина, в той час як Конрад мислить абсолютно по-дорослому. Контрастна і парадоксальна ситуація. Втім, авторка часто в своїх книгах виписує самостійних, серйозних дітей та «здитинілих» дорослих. Міняючи таким чином їх місцями, вона дає змогу краще розуміти мотиви вчинків один одного.

Пані Бертолотті неідеальна і зовсім не знає, що потрібно робити. Накупивши Конрадові іграшок і морозива, вона забуває купити зошити і олівці до школи. Проте це її не засмучує, адже в житті дитини є речі значно важливіші за якісь там олівці.

Втім, є в книзі і інший герой – антогоніст Бертолотті. Це аптекар пан Егон, який дружить з Берті і береться виховувати Конрада на свій манер – йому страшенно імпонує, що хлопчик такий правильний, і тому пан Егон всіляко підтримує його в цій ідеальності.

Виходить – з одногу боку самодостатня, епатажна, яскрава індивідуалістка пані Берті Бартолотті, з іншого – педантичний, банальний і нудний аптекар пан Егон. Два різні світи і два різні уявлення про ідеальну дитину. Вони отримують початковий матеріал, з якого їм доведеться «виліпити» справжню людину, особистість. От тільки пана Егона влаштовує вже те що є, а пані Берті – ні.

 

Протягом всієї книги Конрад розвивається як справжня дитина, відходячи від шаблону «досконалості». В цьому йому допомагає звичайна дівчинка Кіті, яка може і схитрити, і школу прогуляти, якщо потрібно. Втім, окрім неї в Конрада немає в школі друзів, бо попри те, що вчителька вважає його «справжнім скарбом», діти його не люблять – він і не підказує, і розказує вчительці, хто прогулює або списує. Але не тому, що він погана дитина, а тому що це «правильно» – так його запрограмували. Врешті-решт Конраду вдається стати звичайною дитиною, що не робить його гіршим, а додає індивідуальності.


Перегляньте фільм.

 



"Конрад, або Дитина з бляшанки" скорочено читати українською варто, щоб згадати про життя та пригоди героїв твору. Захоплюючий сюжет коротко.
 › styslo-zl › printit

16 травня

Всесвітня історія

Урок контролю знань і вмінь . Римська імперія

Виконайте завдання за посиланням.

join.naurok.uaКод доступу 2405042




10-12 травня

Зарубіжна література

Міхаель Енде "Джим Гудзик і машиніст Лукас". Фантастична країна Усландія та її мешканці

Сьогодні на уроці ми познайомимось із видатним німецьким дитячим письменником Міхаелем Енде та його повістю-казкою «Джим-Ґудзик і машиніст Лукас».  Ця історія стала класикою  дитячої літератури, саме з неї почалася всесвітня слава письменника.

«Джим-Ґудзик і машиніст Лукас» в усіх відношеннях непересічна книга, розвиток подій, персонажі в ній абсолютно непередбачувані. Негативні персонажі волею автора стають позитивними, проблеми вирішуються, герої досягають поставленої мети. Сюжет твору дуже динамічний, обставини магічно загадкові. Тут і дракони, і пірати, це просто клад для тих, хто полюбляє пригоди.

Отож, вирушаємо у захоплюючу мандрівку сторінками цієї книги.

1. Ознайомитися з біографією письменника:

- прочитати  

- переглянути


2. Записати до зошита цікаві факти з життя




3. Ознайомитися зі змістом "Джим Ґудзик і машиніст Лукас"



Якось Міхаель  зустрів свого однокласника, який попросив його написати щось невеличке для дитячої  ілюстрованої  книжки.  Замість короткого оповідання з-під пера Енде вийшов великий роман на 500 сторінок. Так виникли історії про Джима-Ґудзика. Письменник розділив їх на дві частини. Перша «Джим-Ґудзик і машиніст Лукас» вийшла друком у1960 році, а друга - «Джим - Ґудзик і чортова дюжина» двома роками пізніше.
У повісті «Джим-Ґудзик і машиніст Лукас» змальована фантастична країна Недогадія та її мешканці. У цьому творі автор у казково-фантастичний спосіб спонукає юних читачів не уникати проблем дійсності, замислитися над тим, у якому світі вони живуть. Героям твору притаманні людські якості: життєрадісність, цілеспрямованість, відкритість, доброзичливість, допитливість, прагнення до кращого. У творі утверджуються моральні  цінності – дружба, взаємодопомога, повага до інших, любов до батьківщини. А ще в романі осмислюється поняття добро і зло, життя і смерть, милосердя і байдужість.

Запрошую і Вас познайомитися з героями твору Міхаеля Енде. Запевняю, буде над чим замислитися.


- переглянути буктрейлер 





- прочитати казку скорочено


Якщо тебе зацікавив твір раджу переглянути фільм.





Або переглянути мультфільм перейшовши за посиланням


«Уважний  читач»
 Тести для перевірки знання змісту твору
Глави 1  -  12

1.Що привіз поштовий корабель в Медландську гавань?
А) розсаду невідомих квітів;
Б)  загадкову посилку;
В) листи для мешканців Медландії
2. Яке рішення прийняв король щодо посилки?
А) відкрити посилку;
Б) відіслати посилку назад;
В) вкинути посилку в море.
3. Що виявилось  у посилці, яку одержав король?
А) багато різних солодощів;
Б) подарунки для жителів Медландії;
В) маленьке негренятко.
4. Хто став найкращим другом Джима?
А) машиніст Лукас;
Б) фрау Каакс;
В) Піджакер.
5. Чому Лукас і Джим вирішили покинути Медландію?
А) їм захотілося подорожувати;
Б) не вистачало місця для всіх у Медландії;
В) король виганяє їх з країни.
6. Куди прибули Лукас і Джим Ґудзик?
А) до  Німеччини;
Б) в Африку;
В) у Китай.
7. Про які твори йде мова: «Таким творам ціни немає»
А) різьба по слоновій кості;
Б) казки;
В) картини.
8.Чому палички для їжі привернули увагу Лукаса?
А) на них були написи;
Б) вони були занадто великі;
В) вони були яскравого кольору.
9. Звідки Лукас і Джим дізналися, що дочку китайського  імператора потрібно звільнити з полону?
А)  з напису на стовпі;
Б) зі слів Пінг Понга;
В) з напису на ліхтарі.
10. Яке підступне рішення прийняв  бонза Пі Па По щодо Лукаса і Джима Гудзика?
А) вигнати з країни;
Б) заарештувати і кинути до темниці;
В) відвести незнайомців до імператора.
11. Хто повідомив імператора про небезпеку, яка чекала на Лукаса і Джима?
А) Пінг Понг;
Б) верховний бонза Пі Па По;
В)  локомотив Крісті
12. Хто така фрау Зубпер?
А) правителька  Медландії;
Б) драконша;
В) повариха імператорської кухні.

Глави 13 -  27
1. У якій країні проживала фрау Зубпер?
А)Фінляндія;
Б) Медландія;
В) Бедландія.
2. Де знаходилося Місто Драконів?
А) у країні Тисячі Скель;
Б)  у країні Тисячі Вулканів;
В) у країні Тисячі Печер.
3. Кого зустріли Лукас і Джим Ґудзик у пустелі?
А) фрау Зубпер;
Б) Пінг Понга;
В) Ка Лань Чу.
4. Хто вказав машиністу Лукасу  і Джиму шлях до Міста Драконів?
А) Ка Лань Ча;
Б) Непомук;
В) китайський імператор.
5. Кого Лукас і Джим Ґудзик побачили в кімнаті  фрау Зубпер?
А) маленьких дракончиків;
Б) доньку імператора принцесу Лі Ші;
В) Непомука.
6.Що Лукас і Джим Ґудзик вирішили зробити з драконшею Зубпер?
А) вбити драконшу;
Б) закрити у в’язниці;
В) взяти з собою, причепивши її  за  зуб до локомотиву.
7. Яку винагороду отримав Крісті від китайського імператора?
А) велику зірку з чистого золота;
Б) сто каністр пального;
В) новий свисток.
8. З яким проханням машиніст Лукас звернувся до китайського імператора?
А) залишитися жити у Пекіні;
Б) відвезти їх до Медландії;
В) прокласти у Китаї залізницю.
9. У кого перетворилася фрау Зубпер?
А) у жінку;
Б) у Золотого Дракона Мудрості;
В) у метелика.
10. Ким була фрау Зубпер для Джима?
А) мамою;
Б) сестрою;
В) нянею.
11.Яким чином вирішили збільшити площу Медландії?
А) захопити інші країни і приєднати до Медландії;
Б) засипати землею частину моря, яке омиває острів;
В) приєднати до Медландії плавучий острів.
12. Як назвали новий острів?
А) острів Лукаса;
Б) Ново-Медландія;

В) острів Лі Ші.

9 --12 травня

 Всесвітня історія

Давні слов'яни. Прабатьківщина слов'ян. Суспільне та господарське життя і духовний світ давніх слов'ян. Практичне заняття

Завдання: 
- Переглянути відео до уроку  НАТИСНУТИ ТУТ
- Опрацювати матеріал підручника (ПАРАГРАФ 54(3 пунет), 55(виконати практичну роботу).

- Виконати онлайн тест, відкривши посилання join.naurok.ua Код доступу 

Код доступу 9199677

5 травня

Історія 

Самостійна робота.Римська імперія

Виконайте завдання за посиланням.


join.naurok.uaКод доступу 2616365

Повторіть вивчену тему . Підготуйтесь до контрольної роботи.

Бажаю успіхів!

3-5 травня

Зарубіжна література

Астрід Анна Емілія Ліндгрен "Міо, мій Міо".Образи головних героїв. Перемога добра над злом


 Переглянути відео і виконати завдання. 

Якщо потрібно призупинити відео -  натисни на паузу.


Виконати письмово в зошиті:


- розгадай кросворд;

- накреслити таблицю - порівняльна характеристика сімей хлопчиків-однолітків;

- записати риси дядька та тітки.

- записати основні риси Міо у вигляді "сонечка";

-  записати анкету хлопчика Юм-Юм;

- записати 5 рис, притаманних татові-королю;




 Пригадаємо зміст казки "Міо, мій Міо".






Виконати тестові завдання за посиланням.



join.naurok.uaКод доступу 9987729


28 .04.-02.05.

Всесвітня історія


Поділ Римської імперії. Початок Великого переселення народів. Падіння Західної Римської імперії


- Опрацювати матеріал підручника (ПАРАГРАФ 54 пункт 1-2, ст 263-267)


- Переглянути відео до уроку  НАТИСНУТИ ТУТ


- Презентація до уроку натиснути ТУТ


- Виконати онлайн тест, відкривши посилання join.naurok.ua Код доступу 

 5657370









































25 квітня

Всесвітня історія

        Виникнення і поширення християнства 

Завдання:
- Опрацювати матеріал підручника (ПАРАГРАФ 52)
- Переглянути відео  до уроку "Виникнення християнства" НАТИСНУТИ ТУТ  
- Виконати онлайн тест, відкривши посилання 
join.naurok.uaКод доступу 4766743

26-28 квітня

Зарубіжна література

Астрід Анна Емілія Ліндгрен "Міо, мій Міо". Основні відомості про життя і творчість письменниці, популярність її творів у різних країнах


Завдання:


 1Познайомтеся з життєвим і творчим шляхом письменниці, . опрацювавши підручник ст.226-228 відео



2. Прочитати:



читати повість-казку "Міо, мій Міо" повністю;

читати повість-казку "Міо, мій Міо" скорочено.

3. Переглянути відео:

про таємниці життя письменниці дивитися


художній фільм "Міо, мій Міо" дивитися

пригадай зміст "Міо, мій Міо" скорочено

4. Для перевірки знань:

розподіли твердження на "Правильні" і "Хибні" виконати
упізнай героя твору за цитататою  виконати




Кризові явища в Римський імперії в 3-4 ст.


Завдання

\
- Переглянути   відео до уроку НАТИСНУТИ ТУТ


- Опрацювати матеріал підручника (ПАРАГРАФ 51)


-Витлумачте поняття:колони,тетрархія,домінус,варвари.









21 квітня

Зарубіжна література

Гуманістичний зміст оповідання – віра в перемогу людського розуму. («Запах думки»)


 1. Переглянути матеріал карток.



2. Давайте пригадаємо зміст оповідання.
Запишіть до зошита кадри в правильній послідовності.


3. Проаналізуємо оповідання, переглянувши картку.


4.Переглянемо опорну схему.





5. Прочитати характеристику Лероя Кліві.




6. Виконай завдання в зошиті. Створи гроно.



7. Давайте разом згадаємо, що допомогло Клів вижити на цій дивній планеті.

8.Виконайте тестові завдання за посиланням.

join.naurok.uaКод доступу 6384733

19 квітня

Зарубіжна література



 Роберт Шеклі «Запах думки». Утвердження сили людської  думки у  творі. Духовне й фізичне випробування Кліві


1. Опрацюйте матеріал підручника на сторінці(216-217),картки


2. Складіть за отриманою інформацією анкету письменника та запишіть її в зошит .
3. Запишіть у зошит визначення наукова фантастика,характерні її ознаки,оповідання.

А). 

4.Прочитайте оповідання Р.Шеклі "Запах думки"(218-224).
5. Записати тему,ідею,герої,конфлікт,місце і час дії твору.
А). 
Б).
ЗАПАМЯТАЙ
 Якості, які  допомагають вижити Кліві.
Йому допомагають такі якості:                                                                - врівноваженість і спокій (Він не розгубився , коли побачив . що корабель потрапив в аварійне становище),
дисциплінованість  (Покидаючи зореліт, не забуває про сумку з поштою, яку не кидає навіть тоді, коли знаходиться в небезпечних ситуаціях),
мужність і витримка (Намагається опанувати свої думки і не панікувати.),
цілеспрямованість, (Старається зрозуміти закон виживання на незнайомій планеті.)
Героя до останнього не покидає надія на спасіння.  (Кліві старався відганяти від себе сумні думки й  шукав укриття. «Найкраще було б десь зачаїтися, поки не прибудуть рятувальники».)

Виконай завдання:
А).

Б).Складіть паспорт - характеристику головного, уявні  перетворення  героя твору.
 В).
Г).







Виконайте завдання, результат  запишіть у зошит

Тести для перевірки знання змісту оповідання
1. Лерой Кліві був:
А) космонавтом;
Б) поштовим перевізником;
В) поштмейстером бази
2. Герой потрапив на планету:
А) З-М-22;
Б) З-М-43;
В) А-М-24.
3.Яку тварину першою побачив Кліві:
А) вовка;
Б) білку;
В) пантеру.
4.Що незвичного було у тваринах:
А) вони були без очей і носа;
Б) вони були без вух і хвоста;
В) вони були без очей і вух.
5.Як тварини знаходили свою жертву:
А) за допомогою телепатії ;
Б) за допомогою нюху;
В) за допомогою розуму.
6.Що збило пантеру з пантелику:
А) запах парфумів;
Б) запах думок;
В) запах диму.
7.Які птахи кружляли у небі:
А) орли;
Б) яструби;
В) шуліки.
8.Яка думка непокоїла Кліві:
А) що він не зможе вчасно доставити пошту;
Б) що він буде першою людиною, яку з’їли на цій планеті;
В) що він ніколи не повернеться на Землю.
9.Якого кольору був вовк:
А) зеленого;
Б) рудого;
В) чорного.
10.Що врятувало героя від розлючених звірів:
А) кущ;
Б) вогонь;
В) птах.
11.Чи вдалося Лерою зберегти пошту:
А) так;
Б) ні;
В) частково.
12.Чим були здивовані рятувальники:
А) відсутністю на тілі Лероя поранень;
Б) відсутністю на тілі Лероя опіків;
В)  відсутністю на тілі Лероя переломів.





















18 квітня

Всесвітня історія

Урок контролю знань і вмінь учнів. Стародавній Рим за царської та республіканської доби


Виконати завдання за посиланнням.



join.naurok.uaКод доступу 8393334




14 квітня

Всесвітня історія

Практична робота. Історичний портрет Цезаря

1.Прочитайте параграф 47.
2.Виконайте завдання .




 

12-14 квітня

Зарубіжна література

Рей Дуглас Бредбері "Усмішка". Образ Тома, його динаміка. Значення образу Джоконди для розкриття основної ідеї твору".



Твір Рея Бредбері «Усмішка» — новела, адже написана у прозовій формі, невелика за обся­гом. Зображена одна подія — «свято» знищення кар­тини. Події відбуваються протягом одного дня з ранку до ночі. Сюжет напружений, динамічний. Фінал несподіваний. Особлива увага приділе­на роздумам Тома і його протисто­янню натовпу.

Символічні образи

  • Картина Леонардо да Вінчі «Джоконда» символізує мистецтво і красу.
  • Усмішка Джоконди – втілення краси, добра і великої сили мистецтва
  • Том — символ нового покоління
  • Ранок символізує початок нового, надію на краще

 

Фінал твору також символічний, адже дитина і ра­нок — це символи майбутнього.

 

-        В новелі  "Усмішка" Рей Бредбері моделює майбутнє людей, які пережили війну. Ці люди морально деградовані, вони знищують усе прекрасне, усе, що нагадує їм про минуле. Люди час від часу влаштовують своєрідні свята (фестивалі), під час яких вони б'ють автомашини, іншу техніку, рвуть і плюють на картини відомих художників. Про цивілізацію ці люди говорять як про минуле. Але серед них є ті, хто вірить, що з'явиться людина, в якої "душа горнеться до гарного". Такою людиною був хлопчик Том. Він не зміг плюнути на відому картину Леонардо да Вінчі "Джоконда", бо вона, за його словами , "була гарна". Чарівна усмішка Мони Лізи вплинули на душу і серце Тома. І поки маленького хлопчика буде зігрівати клаптик полотна з усмішкою розтерзаної "Джоконда", до того часу у людства є шанс на порятунок. Автор стверджує, що людина зуміє перемогти зло, зуміє побачити красу і навчиться її берегти.

Аналіз новели "Усмішка " Р.Бредбері

Рік написання — 1952

Жанр. Фантастика, антиутопія, оповідання

Тема. Твір про те, як у далекому майбутньому люди знищили «Джоконду» Леонардо да Вінчі, а маленький хлопчик Том врятував шматочок полотна з усмішкою Джоконди; про майбутнє людства, занепад цивілізації, загибель краси, ідеалів.

Ідея. Бредбері утверджує, що краса, увічнена в шедеврах світового мистецтва, знайде свою стежку до людських сердець. Духовне відродження людства починається з духовного відродження кожної людини.

Герої: картина «Джоконда», хлопчик Том, Грігсбі, один з черги, натовп, поліція

Місце та час дії. Зруйноване місто, «святковий» день 2061 року

СюжетУсмішка Джоконди стала «героєм» оповідання Рея Бредбері. Восени 2061 вцілілі після атомних бомбардувань жителі великого міста відзначають свято — досить дивним, на наш погляд, способом: ламають і трощать все, що дивом збереглося після катастрофи. Свідком цих «святкових» подій став хлопчик Том. Том стає у чергу — влада дозволила кожному бажаючому плюнути на … картину Леонардо да Вінчі «Джоконда». Натовп не тільки плює, але й рве картину на шматки, утоптує в бруд, ламає раму. Жахливе і страшне видовище. Письменник залишає надію — в руки Тома потрапляє шматочок полотна з посмішкою Джоконди.

Конфлікт. У творі декілька конфліктів: між Томом і натовпом, між людиною і суспільством, між красою і вандалізмом.

Людство майбутнього в оповіданні Р.Д. Бредбері «Усмішка»: зруйновані міста; дороги, понівечені від бомбардування; радіоактивні поля; одяг із грубої мішковини; «свята» ненависті та руйнації; ненавидять минуле; відмова від цивілізації; надія на відродження «нової» цивілізації («з’явиться людина з душею…, в якої душа горнеться до гарного…»).

Духовний шлях Тома

o   Том – сільський хлопчик, єдина дитина в черзі

o   Бажає прийняти участь у святі руйнації та ненависті

o   Замислюється: навіщо плювати, знищувати все прекрасне, вбивати, руйнувати все навколо

o   Цікавиться, чи повернеться цивілізація

o   Зачарований красою витвору мистецтва

o   Розуміє силу Краси та Любові

o   Не може плювати й нищити картину

o   Не бажає бути одним із черги

o   Відриває шматок картини разом з натовпом

o   Зберігає усмішку «Джоконди» як символ вічності мистецтва, духовної

o   Краси, морального зростання людини

o   Обирає новий шлях «назустріч ранку» — назустріч новій цивілізації

o   «людина з душею»

o   Став справжньою Людиною під впливом мистецтва

Символічні образи

o   Картина Л. да Вінчі «Мона Ліза» — символ краси, мистецтва і відродження духовності

o   Усмішка Джоконди — символ краси, добра, загадкової та життєдайної сили мистецтва

o   Хлопчик — символ майбутнього, нового покоління

o   Ранок — символ надії на краще

1. Опрацювати паспорт оповідання Р. Бредбері "Усмішка". В робочий зошит записати літературні поняття, що знаходяться в рубриці "Словникова робота".



2. Робота з текстом твору.



        3. Еволюція образу Тома.                                                                                                           


  


                                                                        

4. Характеристика Тома (письмово).  

Рей Бредбері, як і Леонардо да Вінчі, мріяв про духовно просвітлене людство, про велич людини, її моральне відродження, про перемогу добра над злом, краси над ненавистю. Проте реальна дійсність вимагала від нього показати жахливий стан людства і його темне майбутнє. Зазираючи на кілька століть уперед, Бредбері дає трагічні відповіді на запитання, що висунув у своєму мистецтві Леонардо да Вінчі: людина й людство прямують хибним шляхом, вони втрачають все світле, піднесене, прекрасне. Однак, як і його великий попередник, Бредбері вірить у духовне відродження людини. Якщо в серці хоча б однієї людини перемагає добро: світ ще не загинув, людство ще може врятуватися.

КОНТРОЛЬ ЗНАНЬ

  Поміркуй,!!!

 

Значення образу Джоконди для розкриття головної ідеї твору

 

 Тривога за руйнування духовних цінностей 

Що ви думаєте про «свято» знищення кар­тини?

ОБРАЗ МАЙБУТНЬОГО В ЛІТЕРАТУРІ
Рей Дуглас Бредбері «Усмішка»
 «Уважний читач»
Тести для перевірки знання змісту новели
1.                  Якого року відбуваються події, описані у творі :
А) 2007 року;
Б) 3000 року;
В) 2061 року.
2.                  Навіщо люди зібралися вранці на майдані:
А) щоб помилуватися картиною;
Б) щоб жбурляти у неї каміння;
В) щоб плюнути на картину.
3.                  Як виглядають люди, що зібралися на майдані:
А) вони брудні, дуже бідні;
Б) вони охайні, дуже багаті;
В) вони милосердні та гуманні.
4.                   Як відбувалося свято науки:
А) показували космічний корабель;
Б) розбили кувалдою машину;
В) відбувалися виступи науковців.
5.                  На вашу думку, «людина з душею» у новелі це:
А) Грігсбі;
Б) Том;
В) Білл Гендерсон.
6.                  Том не зміг плюнути на картину, бо:
А) вважав її гарною;
Б) не вмів цього робити;
В) не встиг плюнути.
7.                  Що зробив Том із клаптиком картини:
А) розірвав його;
Б) подарував братові;
В) обережно склав і заховав.
8.                  Що було зображено на клаптику полотна, який потрапив до рук Тома:
А) очі Джоконди;
Б) усмішка Джоконди;
В) рука Джоконди.
9.                  Що під час свята розтрощив Білл Гендерсон:
А) двигун автомобіля;
Б) лобове скло;
В) дверцята.
10.               Що жувала літня жінка з натовпу:
А) ягоди;
Б) клаптик полотна;
В) окраєць хліба.
11.               Жінка, зображена на картині:
А) плакала;
Б) була сумною;
В) усміхалася.
12.               Яким було перше враження Тома від картини:
А) він залишився байдужим;
Б) у нього пересохло в роті;
В)  у нього спітніли руки.




















11 квітня

Всесвітня історія

Мистецтво Давнього Риму 

Завдання

- Опрацювати матеріал підручника (ПАРАГРАФ 53)
- Переглянути презентацію до уроку НАТИСНУТИ ТУТ

- Відвідати Колізей (3-D реконструкція) ТУТ 












7 квітня


Зарубіжна література


Тема: Рей Дуглас Бредбері. Основні відомості про життя і творчість письменника. 

1.  Ознайомимося з  біографією Рея Дугласа Бредбері

-  Матеріал підручника стр.208-210.

- Перейти за посиланням -  https://dovidka.biz.ua/rey-bredberi-biografiya-skorocheno/

- Переглянути картки.






- Переглянути відео .




2.  Склади анкету письменника.



Прочитати оповідання "Усмішка"(с.211-215).



Всесвітня історія

Пантеон римських богів

1. Опрацюйте параграф 45(1 пункт), випишіть імена богів.

2.- Перегляньте  презентацію до уроку НАТИСНИ ТУТ

- Виконати  онлайн тест, відкривши посилання

join.naurok.uaКод доступу 3868823




















5 квітня

Зарубіжна література

Контрольна робота.  Поетичне бачення світу(творчість Мацуо Басьо,Роберт Бернс, Генрі Лонгфелло)

Виконайте завдання за посиланням

join.naurok.uaКод доступу 8678527




















4 квітня

Всесвітня історія


Римська імперія. Октавіан Август



Завдання: 

- Опрацювати матеріал підручника (ПАРАГРАФ 48)

- Переглянути  відео-урок НАТИСНИ ТУТ

- Виконати  онлайн тест,  відкривши посилання

Код доступу 7303000








31березня

Тема:  Диктатура Юлія Цезаря         


Завдання:
1)Переглянути відеоурок
2)Переглянути  та виконати завдання дані в  презентації
3)Опрацювати параграф 46 підручника







29 - 31березня


 Генрі Лонгфелло " Пісня про Гайавату"


1. Опрацюйте матеріал підручника  ( стор197-198) дивитися тут
2. Заповніть схему,використовуючи отриману інформацію





3.Подивіться мультфільм дивитися тут
4.Прослухайте уривок із поеми " Пісня про Гайавату" дивитися тут
5.Запишіть у зошит із підручника визначення поема та її характерні ознаки (стор.198)

6.Прочитайте  інформацію з карток та запишіть у зошит.
 А).


В).
Г).

 Г).

Д).







7. Пройдіть  тестування  


join.naurok.uaКод доступу 9190679


28 березня

Запишіть тему урокуj


Військова експансія Риму 

1. Опрацюйте матеріал підручника параграф 44.

2.Опрацюйте нові понятття "легіон", "народний трибун", "оптимати", " популяри".

3. Перегляньте відео до теми уроку.



URL:

4. Виконайте завдання за посиланням

join.naurok.uaКод доступу 8296769






24 березня
Історія
Римська республіка в 5-1 ст. до н.е.:соціальний устрій та організація влади

Виконайте завдання
1. Опрацюйте параграф43( підручник Бандровський), параграфи44, 47(Гісем).
2.Засвойте поняття:"республіка", "трибун", "тріумф", "провінція".
3. Перегляньте відеоурок

4. Виконайте тести за посиланням

join.naurok.uaКод доступу 5007575















22- 24 березня

Зарубіжна література


Тема уроку: "Роберт Бернс (1759-1796). "Моє серце в верховині". Ідея любові до батьківщини у вірші. Антитеза "рідний край-чужина". Елементи фольклору (традиційні образи, постійні епітети, повтори тощо)"

1. За підручником опрацювати с.195-197.
2. В робочих зошитах записати виначення "ліричний герой" (с.196.), знати його                        напам'ять.
3. Переглянути  відео Відео-урок
    
4. Опрацювати запитання і завдання (1-5) до прочитаного твору на с.197.
5. Вивчіть вірш "Моє серце в верховині" напам'ять.
6. Зайдіть за посиланням На урок
Код доступу 9259588








21березня
Історія
Запишіть тему уроку

Природні умови Італії та виникнення міста Рим

Виконайте завдання
1. Опрацюйте параграф 42(підручник Бандровський), параграф43(Гісем).
2. Запишіть визначення "сенат", "патриції", "плебеї".
 3.Виконайте завдання за посиланням
Код доступу 6466566join.naurok.ua

22- 24 березня

Зарубіжна література


Тема уроку: "Роберт Бернс (1759-1796). "Моє серце в верховині". Ідея любові до батьківщини у вірші. Антитеза "рідний край-чужина". Елементи фольклору (традиційні образи, постійні епітети, повтори тощо)"

1. За підручником опрацювати с.195-197.
2. В робочих зошитах записати виначення "ліричний герой" (с.196.), знати його                        напам'ять.
3. Переглянути  відео (з розділу 6 клас):
     а) Шотландія - країна Роберта Бернса.
     б) Біографія Роберта Бернса.
     в) "Моє серце в верховині"//Р. Бернс//Шкільна програма 6 клас.
     г) Р.Бернс "Моє серце в верховині"(пісня)
4. Опрацювати запитання і завдання (1-5) до прочитаного твору на с.197.
5. Вивчіть вірш "Моє серце в верховині" напам'ять.
6. Зайдіть за посиланням На урок. Уведіть код доступу 226902 (завдання потрібно виконати до 25 березня)



Зарубіжна література
Мацуо Басьо . Хайку. Роль художньої деталі


1.Проаналізуйте одне  хоку за планом.


План
1) Що зображено у цьому вірші?
2)Які образи найвиразніші?
3)Які асоціації виникають під час читання?
4)Який настрій цієї поетичної мініатюри?
5)Чим привабило це хоку?


2.Складіть власні хайку.




Історія
Узагальнення знань з теми" Александр Македонський. Елліністичні держави"

Виконайте завдання за посиланнням.

Код доступу 1610195join.naurok.ua




Тема мистецтва у повісті В. Короленка"Сліпий музикант"


Опрацюйте матеріал ,виконайте завдання.

- А як же побачити прекрасне у цьому світі, не бачачи його очима? Щоб дати відповідь на це запитання, розгадайте ребус.


 (мистецтво)

Що таке мистецтво? (Записати визначення в зошити.)

 

Мистецтво – це творче відображення дійсності, яке сприймається людиною всіма органами чуттів.

 


 Про який вид мистецтва йде  мова у повісті «Сліпий музикант» - музика.

     Яке значення має музика у житті людини?

Звернемось до твору. Як же вплинула музика на духовний розвиток Петруся Попельського.Знайдіть  цитати з тексту:

·        гра Йохима на саморобній дудці;

·        гра матері на фортепіано.

 п

- Як можна розрізнити звуки природи, не побачивши їх?

  Природа відібрала у хлопчика зрячість, натомість обдарувала його витонченим музикальним слухом. Гріх би був – не розвивати цього таланту у хлопчикові. І Петрусь вирвав у своєї долі цей «щасливий квиток» - мати рідного дядька Максима Яценка.

 

4.Дайте відповіді на запитання(письмово).

  1. Яким було ставлення Максима до музичних захоплень пле­мінника? 

  2.  Яка музика лунала в домі Попельських? (

  3. Яка роль належала музиці в роки дитинства Петра ? 

  4. З якою метою мати Петра звеліла привезти до маєтку фор­тепіано? 

  5. Яке місце зрештою посіла музика в житті Петра? 

6. Слухання пісні  «Ой, там на горі та женці жнуть»







7лютого

Історія


Утворення імперії Александра Македонського



Алекса́ндр III Македо́нський 
(кінець липня 356 до н. е., Пелла — 10 червня 323 до н. е.)

дев'ятнадцятий цар Македонії, син царя Філіпа ІІ Македонського та Олімпіади, царівни Епіру. Був вихованцем Аристотеля. Геніальний полководець, видатний адміністратор і політик. Засновник великої держави, що охоплювала Македонію, Грецію, завойовану Перську імперію та Єгипет. Його походи позитивно вплинули на розвиток античної науки (особливо географії) і культури (еллінізм). Після його смерті створену імперію поділили між собою його воєначальники — діадохи.

--- Опрацьовуєте параграф 38
-------Перегляньте вiдео






















3 лютого
Історія
Доба еллінізму. Підкорення Греції Філіпом2

Виконайте завдання

1.Прочитайте параграф 37.
2. Опрацюйте рубрику"Оцініть себе"(усно).
3.Перегляньте відео 

4.Виконайте завдання за посиланням

Код доступу 2193630join.naurok.ua





Завдання із зарубіжної літератури

01.02-03.02
Запишіть тему уроку
Петро Попельський та Евеліна у повісті "Сліпий музикант".Образ Максима Яценка, твердість його переконань, увага й повага до інших

Виконайте завдання

1.Характеризувати образи Петра та Евеліни допоможе таблиця.



2. Літературна гра «Упізнай героя»

1) Замолоду він славився всюди «небезпечним забіякою» і виправдав цю характеристику: поїхав в Італію, де поступив в загін  Гарібальдіа.


2) Ця красива дівчинка, спокійна і розсудлива, випадково знайомиться з Петром на прогулянці. Спочатку вона не здогадується, що хлопчик сліпий.

3) Сліпий юнак грає на фортепіано перед гостями. Усі приголомшені і передбачають йому популярність. Уперше юнак усвідомлює, що і він здатний щось зробити в житті. 

4) У садибу хлопець повертається зовсім іншою людиною, душа його сціляється. Мати гнівається на нього за обман, але скоро прощає. Герой багато розповідає про свої мандри. 


5) Він дійсно їде до Київа і звідти пише додому заспокійливі листи.


6) Коли лікар повідомив, що дитина поза сумнівом, зрячий, батька охоплює така радість, що на декілька митей йому здається, ніби він сам усе бачить: небо, землю, своїх близьких.

7) Був такий, як тисячі інших сільських поміщиків Південно-західного краю: він був добродушний, мабуть, навіть, добрий, пильно наглядав за робітниками і дуже любив будувати й перебудовувати млини. 

8) Невелика дівчинка, з довгою русою косою й голубими очима, що вражала всіх при першому ж знайомстві якоюсь дивною солідністю. 

9) Один із синів був студентом Київського університету на модному тоді філологічному факультеті. Другий вивчав музику в петербурзький консерваторії.

10) З натури він був дуже жвава й рухлива дитина, та місяці збігали місяцями, і сліпота дедалі більше накладала свій відбиток на темперамент хлопчика, що починав визначатися

11)  Її губи шепотіли щось, і на блідому обличчі з лагідними, майже дитячими ще рисами з’явилася гримаса нетерпеливого страждання, як у пещеної дитини, що відчуває незвичне горе. 

12) Обличчя його було широке, подзьобане віспою і надзвичайно добродушне. Заплющені повіки ховали ямки очей, на губах грала добродушна усмішка. 

3. Складання асоціативного куща. (запис у зошити)

Які асоціації виникають у вас, коли чуєте ім’я Евеліна та Петрусь

4.Виконати завдання за посиланням

Код доступу 4612734join.naurok.ua

31 січня

Завдання з історії

Урок контролю знань і вмінь.

Антична грецька цивілізація

Виконайте завдання за посиланнням



Код доступу 8011149join.naurok.ua





















Добрий день

18 листопада

Завдання із зарубіжної літератури

Контрольна робота 2. Пригоди і фантастика

Виконайте завдання за посиланням

Код доступу 5597649 посилання  посилання

join.naurok.ua

Завдання з історії

Контрольна робота 2. Стародавні цивілізації Азії та Африки

Виконайте завдання за посиланням

Код доступу 7043830

 посилання
join.naurok.ua





Завдання із зарубіжної літератури на 16 листопада

Позакласне читання. Жуль Верн" П*ятнадцятирічний капітан"


1. Перегляньте експрес-урок: 

 

     

2.Запишіть у зошит визначення:

Наукова  фантастика – різновид художньої літератури, в основі якого покладено роздуми про розвиток науки та техніки.

Словникова робота.

Пілігрим – чужоземець, паломник, мандруючий  богомолець.

Шхуна (бриг) – судно, що має кілька щогл, оснащених косими вітрилами.

3. Перегляньте презентацію: https://zosh35zarubizna.blogspot.com/p/6-27.htm


4. Слухати аудіокнигу: 


          

https://youtu.be/5VGBUlM5oJ4


https://youtu.be/NN4vgzp0ykI


https://youtu.be/yhIkKcYt674


За бажанням перегляд фільму:


https://youtu.be/DO33RI0jZ6s

Завдання з історії на 15 листопада

Запишіть тему уроку

Практична робота. Історичні джерела про скіфів


Виконайте завдання

Прочитайте параграф 17(Бандровський).

ДІЗНАЄТЕСЬ, ХТО ТАКІ СКІФИ, ЯКИЙ СПОСІБ ЖИТТЯ ВОНИ ВЕЛИ.

Прочитайте параграф 18(Бандровський).

ВИКОНАЙТЕ ПРАКТИЧНУ РОБОТУ.

ВИКОНУЄТЕ ЗАВДАННЯ ІЗ РУБРИКИ" ПОПРАЦЮЙМО САМОСТІЙНО"(завдання 1,2,3).








11 листопада

Завдання з історії

Запишіть тему уроку

Ассирійське і Нововавилонське царства. Перська держава 

Виконайте завдання

1. Прочитайте параграф 16(підручник Бандровський), параграфи 13,14( підручник Гісем).

2.Дати письмову відповідь на питання 3,4  С.89 (підручник Бандровський).

Завдання із зарубіжної літератури

Запишіть тему уроку

Р.Л.Стівенсон"Острів скарбів". Моральні цінності у творі

Виконайте завдання

1. Заповніть табличку реальне і малоймовірне у творі.

2.Назвіть моральні цінності,носіями яких є ці герої:


Герої твору                                                Моральні цінності


Джим Гокінс,капітан Смоллет,

лікар Лівсі,сквайр Трелоні


Бен Ган


Джон Сілвер

3.Виконайте завдання

«Уважний читач»
Тести для перевірки знання змісту роману
1.Трелоні був:
А) сквайром;
Б) свекром;
В) сватом.
2. «Адмірал Бенбоу» це -:
А) місто;
Б) заїзд;
В) пароплав.
3.Зошит і запечатаний конверт знайшли в …:
А) майора;
Б) капітана;
В) доктора.
4. Гору пірати назвали…:
А) Високою;
Б) Скарбницею;
В) Підзорною Трубою.
5.Хто першим зустрівся з Беном?
А) Джім;
Б) Сілвер;
В) Сквайр.
6.Як називалася шхуна?
А) «Вальдек»;
Б) «Еспаньола»;
В) «Пілігрим».
7. Що вручили корабельному кухарю?
А) білу мітку;
Б) чорну мітку;
В) сіру мітку
8. Хто такі «джентельмени фортуни»?
А) моряки;
Б) пірати;
В) мандрівники.
9. Де був Гокінс, коли почув таємниці заколотників?
А) під палубою;
Б) в діжці;
В) в ямі.
10. Із ким Джім мав поєдинок на борту шхуни?
А) з Гендсом;
Б) з Флінтом;
В) з Сілвером.
11. Що таке піастри?
А) вірші;
Б) гроші;
В) птахи.
12. Хто вигукував без кінця «Піастри!»
А) сова;
Б) папуга;
В) Сілвер.








9 листопада

Завдання із зарубіжної літератури

Запишіть тему уроку

Р. Стівенсон"Острів скарбів". Система образів (Джим Гокінс і його товариші)


Виконайте завдання

1.Визначте ключові моменти роману.

2.Складіть паспорт-характеристику Джима Гокінса.

3.Запишіть друзів Джима Гокінса.

4. Опрацюйте додатковий матеріал

Тема — розповідь про подорож команди «Іспаньйоли» за скарбами пірата Флінта

Ідея — зображення сили людини, яка виявляється у життєвих випробуваннях, уславлення інтелекту, фізичних, духовних сил особистості, що є необхідною умовою перемоги.

 

Головні герої: Джим Хокінс, Біллі Бонс, доктор Лівсі, капітан Смоллетт, сквайр Трелоні, одноокий П’ю, Сілвер та ін.

 

Головні думки – “Справжній скарб – людська доброта, дружба, вірність”. Художні особливості: Розповідь від першої особи, переважання розповіді над описами,  сюжет розвивається стрімко, увесь  час тримається інтрига, персонажі поділені на два протилежні табори, між якими існує постійне протистояння. Автор використовує діалог, який значно пожвавлює сюжет, насичує дію. Він «змушує» героїв «вживатися» у вигадані ним самим обставини. Роман побудований за принципом гри, тому він захоплює читача. Насиченість несподіванками інтригує, сти­мулює увагу читача, будить фантазію.
Джерело: https://dovidka.biz.ua/ostriv-skarbiv-analiz/

Джим — підліток. Активно бере участь у всіх подіях: це він потоваришував з піратом Біллі Бонсом, знайшов та забрав карту Острова Скарбів з його скрині, а потім передав її доктору Лівсі та сквайру Трелоні, він виявив на кораблі змову, знайшов Бена Ганна на Острові скарбів, застрелив пірата Ізраеля Гендса, який на нього напав, повів корабель піратів на Північну стоянку та став яблуком розбрату у протистоянні між Джоном Сільвером й залишками його ватаги. Джим Гокінс допитливий, сміливий хлопець. Йому доводиться дивитися в очі смерті, вдаватися до рішучих і крайніх заходів. Навіть перед лицем смертельної небезпеки Джим залишався відданим своїм товаришам, чесною і сміливою людиною, людиною слова. Джим проявив себе як благородна і добра людина — він був готовий допомогти навіть своєму, вже переможеному, ворогові. Гокінс дуже енергійний і мрійливий хлопець, але автор показує, що Джим Гокінс — звичайний хлопчисько, який марив про пригоди і отримав їх сповна.








 






Добрий день!

Завдання з історії на 8 листопада


Запишіть тему уроку


Ізраїльсько-Юдейське царство:організація влади й суспільства


Виконайте завдання

1.Прочитайте параграф 15(3,4 пункти-підручник Бандровського,параграф 25-підручник Гісем)

2.Заповніть таблицю"Царі Ізраїльсько-Юдейського царства"

         Цар                 Діяльність

3. Виконайте завдання за посиланням

Код доступу 4396921 посилання
join.naurok.ua

Бажаю успіхів!






Завдання з історії на 4 листопада


Запишіть тему уроку

Фінікія.Природно-географічні умови розвитку. Повсякденне життя й господарське життя. Фінікійська колонізація.Карфаген

Виконайте завдання

1. Опрацюйте параграф 15(1,2 пункти)-підручник Бандровський, параграф 24-підручник Гісем.

2. Засвойте поняття"колонізація", "метрополія".

3. Виконайте завдання за посиланням


Код доступу 6819526 join.naurok.ua                   





























Вітаю! Сьогодні 1 листопада 

Завдання з історії

Запишіть тему уроку

Організація суспільства і влади у містах-державах і царствах Дворіччя. Міфологія, писемність і мистецтво

Виконайте завдання

1.Опрацюйте параграфи 11,16.17( підручник автор Гісем, новий).

2.Виконати завдання 3,с.55(установити відповідність).

3.Заповнити таблицю завдання 7(с. 58).



Завдання із зарубіжної літератури на 2- 4 листопада

Сьогодні ми вирушаємо в захоплюючу й небезпечну морську подорож разом із маленьким, але дуже сміливим і мужнім хлопцем Джимом Гокінсом та його друзями й недругами.

Дізнаємося про автора знаменитого роману"Острів скарбів", який, незважаючи на хворобу, здійснив багато мандрівок морем та суходолом, долаючи труднощі нарівні зі здоровими людьми.

Він - письменник,який уміє так хитро побудувати сюжет, що і не здогадаєшся, як на наступній сторінці розгортатимуться події,що трапиться з героями. Тому його книги читаються з неослабним інтересом, спонукають до романтичних мрій.

Виконайте завдання


1.Опрацюйте статтю підручника про Роберта Стівенсона(58-61).

2. Прочитайте уривки з роману підручник с.61-77.

Бажаю приємного прочитання!







Вітаю! 26 жовтня

Завдання із зарубіжної літератури

Контрольна робота№1. Міфи народів світу. Мудрість байки.


Виконайте завдання за посиланням
Код доступу 9415864 join.naurok.ua









25 жовтня

Завдання з історії


Запишіть тему уроку

Цивілізація Дворіччя. Природно -географічні умови розвитку Шумеру та Вавилону. 

Виконайте завдання

1. Прочитайте параграф 14.
2. Засвойте поняття"клинопис", "зиккурат","закон".

3. Виконайте завдання за посиланням


Код доступу 9947332 join.naurok.ua

















УВАГА! КАРАНТИН ПРОДОВЖЕНО!

ДОРОГІ ДІТИ! ШАНОВНІ БАТЬКИ!

КАРАНТИН ПРОДОВЖЕНО ДО 16 КВІТНЯ (включно)! 

Ми продовжуємо навчатися дистанційно
Пам'ятайте, що тільки систематична робота по опрацюванню нового матеріалу 
та виконанню практичних завдань здатна принести позитивний результат!
 Не лінуйтеся! Працюйте кожного дня відповідно до розкладу уроків!



КАРАНТИН - НЕ КАНІКУЛИ!

ДОРОГІ ДІТИ! ШАНОВНІ БАТЬКИ!



Щоб не марнувати час і не зупиняти освітній процес, 
ми продовжуємо
 навчатися дистанційно. 


Виконайте завдання фотоквесту
















Вітаю ! Сьогодні 6 квітня                                                                                                            

                                            Завдання з  історії                                                                                                                                
Запишіть тему уроку


Узагальнення та контроль знань  учнів



Виконайте завдання за посиланням

Енде " Джим Гудзик і машиніст Лукас"

join.naurok.ua Код доступу 5921222








Вітаю!Завдання на  26 -29 квітня                    

Історія


Виконати практичну роботу параграф 55 (Бандровський).






Зарубіжна література на 27-29 квітня

Запишіть тему уроку


А. Ліндгрен "Міо, мій, Міо". Основні події. Перемога добра над злом. 
Образи головних героїв

Продовжуємо працювати з текстом пригодницько-фантазійної повісті Астрід Ліндгрен "Міо, мій Міо". 


- Щоб перевірити, чи уважно ви прочитали повість, можна розгадати                                                 кросворд натиснути ТУТ                                                                                                                                     



- Виконати онлайн тест, відкривши посиланням                                               
join.naurok.uaКод доступу 7842441
 Сьогодні 22 квітня                      
                                             
Зарубіжна література

Запишіть тему уроку


Астрід Ліндгренд" Міо, мій ,Міо". Основні відомості про життя і творчість письменниці, популярність її творів у різних країнах



Завдання:

- Опрацювати матеріал підручника ст. 226-228
- Переглянути презентацію «Астрід Ліндгрен. Чарівниця зі Швеції» (автор А.Химинець)


- Скласти літературне досьє письменниці за планом (письмово у зошиті)

                                     
Дати відповіді на запитання літературного диктанту (письмово у зошиті)
                                                                               
Додатково:

- Переглянути експрес-урок Анни Іващенко «Астрід Ліндгрен»
https://www.youtube.com/watch?v=9kOZx0_l-DQ

Історія 22 квітня

Запишіть тему уроку

Готи і гуни на території України

-Перегляньте презентацію 





Виконати завдання за посиланням

join.naurok.uaКод доступу 1641860






Вітаю! Сьогодні 20 квітня

 
 
    

                                                                        Зарубіжна література


Запишіть тему уроку

Р. Шеклі. "Запах думки". Утвердження сили людської думки в оповіданні. 
Гуманістичний зміст твору- віра в перемогу людського розуму

- Скласти паспорт-анкету головного героя за шаблоном                                                                                                          

 
                                                                                                                        
- Заповнити таблицю «Уявні перетворення Лероя Кліві»                                                                                        



-Виконати тестові завдання за посиланням                                                                                                                                    
                                                                                                                                             
                                                                                                                                       
join.naurok.ua      Код доступу 3961766                                         



Завдання з історії на 19 квітня

Запишіть тему уроку

Давні слов*яни. Прабатьківщина слов*ян

- Перегляньте презентацію.


-Прочитайте матеріал підручника параграф 54(3 пункт).

-Виконайте тести за посиланням.

join.naurok.uaКод доступу 6160857







Завдання з історії на 15 квітня                                
                     
Запишіть тему уроку                                                                                                                                              

Початок великого переселення народів                                                                                               
                                                                                                         
Виконайте завдання                                                                                                                                                                                                         

-Прочитайте параграф 54(пункт 1,2)                                                                                                                                                                                

    - Переглянути відео до уроку  НАТИСНУТИ ТУТ                                                                                                                                              

    - Презентація до уроку натиснути ТУТ                                                                                                                                                                                 

- Виконати онлайн тест, відкривши посилання                                                                                                                                                       

                                                                                                                   
join.naurok.uaКод доступу 1030620                                                       



                          

Завдання із зарубіжної літератури на 15 квітня                  

РОБЕРТ ШЕКЛІ
«ЗАПАХ ДУМКИ»

Завдання:

- Опрацювати матеріал підручника ст. 216-224
- Переглянути експрес-урок Анни Іващенко «Роберт Шеклі»

https:

- Прочитати оповідання «Запах думки» (повний текст)
- Опрацювати картку – паспорт оповідання





 Прослухати аудіокнигу «Запах думки»                                                                                        
На допомогу учню:                                                                                                                                       


                                                                                                









Сьогодні 12 квітня
Завдання з історії




Пройдіть тести за посиланнням( до 15 квітня)
join.naurok.uaКод доступу 7652779

Сьогодні 13 квітня                                               

Зарубіжна література                                           

Запишіть тему уроку 

Р.Д.Бредбері" Усмішка". Образ Тома, його динаміка. Значення образу Джоконди
для розкриття основної ідеї твору



-Виписати з тексту цитати до образу Тома.



-Схарактеризувати образ Тома в його розвитку за допомогою інтерактивної вправи " Сонечко".


                                                                                                                                                                                

- Опрацювати картку «Образи-символи»                                                                                                                                





 





















-Виконати тести за посиланнням                                                                                                            

                                                                                              


join.naurok.uaКод доступу 2572917                        












Вітаю! Завдання на 1 квітня















 література


Запишіть тему уроку

Рей Дуглас Бредбері "Усмішка". Тривога за руйнування духовних цінностей в оповіданні

Виконайте завдання

- Опрацювати матеріал підручника ст. 208-210
- Переглянути експрес-урок Анни Іващенко «Рей Бредбері «Усмішка»












- Прочитати оповідання «Усмішка»                                                                                           
                                                                                           
- Опрацювати картку «Філологічна майстерня», дати відповіді на запитання.  
Спираючись на зміст оповідання «Усмішка», пояснити, як пов’язані між собою поняття «свято» і «деградація» (письмово у зошиті) 


- Переглянути екранізацію оповідання Р.Бредбері «Усмішка» (2007 р.)


- Переглянути екранізацію оповідання Р.Бредбері «Усмішка» (1971 )


Історія
Запишіть тему уроку

Виникнення і поширення християнства. Перетворення християнства на офіційну релігію

Виконайте завдання

1. Прочитайте параграф 52.

2.Засвойте поняття та терміни: християнство, Євангеліє,апостоли, церква, Символ віри.

3. Розв*яжіть хронологічну задачу.

У 325р. в місті Нікея на соборі єпископів Сходу і Заходу було затверджено Символ віри- виклад основних християнських істин. Скільки років пройшло від Нікейського собору до сьогодення?
4.Переглянути презентацію.


                 
                                                                                                        
                                                                                                     


 


30 березня


Зарубіжна література

Виконайте контрольну роботу за посиланням




join.naurok.ua  Код доступу 6564900




Вітаю! Сьогодні 29 березня

Запишіть тему уроку

Римська імперія в 3-4 ст.
В 3 столітті починається занепад Римської імперії, який був спричинений як економічними, так і політичними чинниками.



Виконайте завдання

1. Прочитайте параграф 51.

2. Запишіть економічні та політичні чинники,що спричинили кризу.

3.Засвойте поняття: колони, тетрархія, домінус, варвари.

4.Розв*яжіть хронологічну задачу.

Скільки років правили імператори Діоклетіан, Константин?




  

Сьогодні 25 березня

Зарубіжна література

Запишіть тему уроку

Джанні Родарі "Листівки з видами міст". Широта світу та його сприйняття ліричним героєм вірша.Туристичні листівки як символ широти світу й прагнення до його відкриття


Виконайте завдання

1.Опрацюйте матеріал підручника с.202-203.

2.Перегляньте відео.


3.Перегляньте відеопоезію "Листівки з видами міст"(українська версія).



4. Виконайте вправу "Асоціативна характеристика".(Використовуйте матеріали  біографії).
Р
О
Д
А
Р
І

5.Заповніть картку" Два світи у вірші Джанні Родарі "Листівки з видами міст".
Підберіть слова з вірша, які характеризують художні світи Краси та Буденності.


КРАСА                                          БУДЕННІСТЬ

-                                                      -
-                                                       -                
-                                                       -

КАРТИНКИ ВЕСЕЛІ                  ЖИТТЯ СУВОРЕ


6. Дослідити художні засоби,використані автором у вірші(письмово).

                Художні засоби поезії

-епітети;
-антитеза;
-метафора;
-риторичне запитання.























Історія

Запишіть тему уроку

Місто Рим та повсякденне життя його мешканців


Виконайте завдання

1. Прочитайте параграф 50 (Бандровський).

2.Засвойте поняття: форум, домус, інсула, терми, гладіатори, тога.

3. Роз*яжіть задачу.

Грандіозну базиліку імператора Максенція площею 6 тис.м2 було збудовано у 310р. Скільки років тому було збудовано споруду?


           

Вітаю! Сьогодні 9 лютого               

Зарубіжна література

Запишіть тему уроку

В. Г. Короленко"Сліпий музикант". Пошук головним героєм свого місця у світі


Виконайте завдання 

1. Орацюйте статтю підручника про письменника(с.154-156), рубрики "Консультація професора Філологова" та "Український мотив"(с.154-156).

2. Прочитайте першу умовну частину повісті В.Г.Короленка "Сліпий музикант"( підручник с.156-160).

3* Прочитайте розділи, що не вміщені до підручника.




































Вітаю! Сьогодні 21 січня

Зарубіжна література

Запишіть тему уроку

Розвиток зв`язного мовлення. А. П. Чехов . Оповідання "Хамелеон", "Товстий і тонкий"


Виконайте завдання


1. Складіть паспорт-характеристику оповідання "Хамелеон".

Назва
Автор
Тема
Головні герої
Другорядні герої
Художні засоби
Головна думка

2. Складіть порівняльну табличку персонажів оповідання "Товстий і тонкий".

3. Підготуйтесь до уроку позакласного читання О. Генрі " Вождь червоношкірих".
Прочитайте твір.




Історія

Запишіть тему уроку

Кіммерійці та скіфи на території України

Виконайте завдання

1. Прочитайте параграф 17 (автор Бандровський).

2. Складіть порівняльну таблицю" Кіммерійці та скіфи на території України".
  
Питання для порівняння         Кіммерійці                    Скіфи

Час існування на території
України

Територія розселення

Основні заняття

Суспільне життя

3. Перегляньте відеоурок за посиланням























Добрий день! Сьогодні 19 січня

Зарубіжна література

Запишіть тему уроку

Викриття підлабузництва,пристосуванства в оповіданнях А. П. Чехова. Майстерність письменника у змалюванні персонажів. Роль художньої деталі. Підтекст


Ви познайомились з оповіданнями Чехова. Думаю, що читали ви з задоволенням, бо твори дуже коротенькі. Сам письменник говорив : "Стислість - сестра таланту". Це був девіз Чехова, якого він завжди дотримувався. Сказати коротко, але так влучно, яскраво,переконливо,щоб запам`ятатися читачеві, дійти до його серця- це стиль і мета великого російського письменника.
Тому сьогодні ви будете вчитись бути уважними до деталей художнього слова митця, щоб розуміти прочитане.

Виконайте завдання


1.Повторіть відомості із рубрики"Літературознавча довідка"( підручник с. 132).

2.Запишіть художні деталі,що характеризують Очумєлова, городового, Хрюкіна, товстого, тонкого.

3. Пройти тести за посиланням.

Код доступу 9816716








Вітаю! Сьогодні 18 січня

Історія

Запишіть тему уроку 

Побут і виховання спартанців


Виконайте завдання

1.Прочитайте параграф 31(автор Бандровський), повторіть параграф 38, пункт 3(автор Гісем)..

2. Дайте письмово відповідь на запитання:

- Які традиції та методи виховання тобі до вподоби?

-Що не сподобалось у вихованні спартанців?

3. Перегляньте відеоурок за посиланням
















 























Сьогодні 11 січня

Історія

Запишіть тему уроку.

Афінська та спартанська держава

Орацюйте параграф 30( автор Бандровський), параграфи 38. 39(Гісем).

Запишіть у зошити та засвойте  визначеня понять: "стратеги", "демократія","спартіати","олігархія", "отракізм","ареопаг", "архонти"

Складіть порівняльну таблицю.


Афіни                              Спарта
                                 
Громадяни

Управління
 
Закони


Бажаю успіхів!

     

12 січня

Зарубіжна література

Записуємо тему уроку

Розпочинаємо вивчати новий розділ"Людські стосунки".

Сьогодні наше знайомство з російським письменником Антоном Павловичем Чеховим.
Писати коротко і з гумором- для цього потрібен неабиякий талант . Саме таким талантом володів письменник. Його життя-це приклад інтелігентності,чуйності, щирої поваги до людини і бажання бачити її кращою, духовно багатшою. Отже , розпочинаємо знайомство з цією видатною людиною.

1.Прочитайте статтю підручника с.130-133.

2. Опрацюйте рубрику"Літературознавча довідка".
Запишіть визначення нових теоретичних понять с.131,132.

3. Прочитайте оповідання"Хамелеон".

Приємного ознайомлення з новим матеріалом!



Вітаю! Сьогодні 14 січня

Запишіть тему уроку

Велика грецька колонізація

 
У 8-6 ст. до н.е. відбувається розселення греків за межами Балканського півострова. На берегах Чорного і Середземного морів вони засновують колонії.

Виконайте завдання

1.Прочитайте параграф 36( (автор Гісем), параграф29(автор Бандровський).


2.Запишіть основні напрямки колонізації.

3.Попрацюйте з таблицею(зробіть письмово).

Велика грецька колонізація

Причини                                                 Особливості


4.Перегляньте відеоурок за посиланням


https://lms.e-school.net.ua/courses/course-v1:UIED+History-6th-grade+2020/courseware/26353e196edc4050a72993d574a330ba/c4f2f4b7b215488dbbb05712cacb74ac/1?activate_block_id=block-v1%3AUIED%2BHistory-6th-grade%2B2020%2Btype%40vertical%2Bblock%40435be3506c134375852f0de51c23bccf

 Бажаю успіхів!


Зарубіжна література

Запишіть тему уроку


А. П. Чехов. Оповідання "Товстий і тонкий"


Ми продовжуємо знайомство  з тврчістю Чехова.

Однокласники...Це люди, із якими проводиш більшу частину робочого та вільного часу в дитинстві та юності. А якщо ще додати спілкування в соціальних мережах! 
Після закінчення школи кожен іде своїм шляхом. Хтось досягає успіхів, живе повнокровним життям, а хтось потерпає від невдач,байдуже існує. В оповіданні Чехова однокласники випадково зустрічаються на вокзалі і... .Про те,що було далі, ми дізнаємося на сьогоднішньому уроці.

Виконайте завдання

1. Прочитайте оповідання "Товстий і тонкий".

2.Визначте тему та ідею оповідання(письмово).

Приємного прочитання оповідання!





                                      


Немає коментарів:

Дописати коментар