Відповіді надсилати на вайбер 0987421801
ВІТАЮ УСІХ!
БАЖАЮ МИРУ, МІЦНОГО ЗДОРОВ*Я .
СПОДІВАЮСЬ НА ПЛІДНУ СПІВПРАЦЮ ПРОТЯГОМ РОБОЧОГО ТИЖНЯ.
ТОЖ ВПЕРЕД ДО ЗНАНЬ
Добрий день, дорогі шестикласники!
Давній Єгипет
Всесвітня історія
5 вересня
Тема уроку
Теорії походження людини
1. Прочитайте параграф 1( пункт 2), параграф 2.
2. Виконайте завдання 3 с.13( заповніть табличку).
30 травня-2червня
Всесвітня історія
Узагальнення до курсу. Внесок давніх цивілізацій, культур, народів в історію людства
Завдання:
- Переглянути відео урок до теми натиснути ТУТ
- Попрацювати з мультимедійною презентацією натиснути ТУТ
- Запитання і завдання для узагальнення до курсу
- Розгадати ребуси на Тренажері для повторення понять, назв, імен діячів по історії Стародавнього світу натиснути ТУТ
- Виконати онлайн тест, відкривши посилання join.naurok.uaКод доступу 3293835
26 травня
Всесвітня історія
Урок узагальнення і контролю знань.Історія стародавнього світу
Виконати тестові завдання за посиланням
Зарубіжна література
24 травня
Зарубіжна література
Контрольна робота. Образ майбутнього в літературі. Сучасна література.
Виконайте тестові завдання за посиланням
23 травня
Всесвітня історія
Походження українського народу
- Опрацюй Матеріали до уроку
- Переглянь Презентація Етногенез українців
- Запиши в зошит основні теорії походження українського народу
19 травня
Всесвітня історія
Розвиток слов’янських племен у процесі розселення. Анти і склавини на теренах України.
- Опрацюй Конспект до уроку
- Венеди – найдавніша назва слов’ян, під якою вони згадуються в античних джерелах І ст. та відповідно найдавніше слов'янське етноплемінне об'єднання. На той час венеди займали землі між Прип'яттю на півночі, Віслою на заході та Середньою Наддністрянщиною на півдні, без чіткого визначення східних рубежів.
- Анти – етноплемінне об’єднання давніх слов’ян, котре займало територію між Дністром та Дніпром. Археологічним відповідником антів є пеньківська культура. У 6 ст. анти разом із іншими слов'янськими племенами брали активну участь у колонізації Балканського півострова, у війнах слов'ян проти Візантії. Остання письмова згадка про антів датується 602 р. у зв'язку з походом аварського карального загону з метою їх винищення. Проте археологічні матеріали свідчать, що поселення антів та їхніх нащадків існували і після того — протягом усього 7 ст
- Склавини – етноплемінне об’єднання давніх слов’ян, котре займало територію між Дністром і Дунаєм. Археологічним відповідником склавинів є празько-корчацька культура.
- Переглянь
- Розгляньте хмаринку. Побудуйте речення з наведеними в ній словами й датами, які розповідали б історію слов'ян. Які елементи, на вашу думку, є зайвими?,
17-19травня
Зарубіжна література
Позакласне читання .Крістіне Нестлінгер.Повість"Конрад,або Дитина з бляшанки".Образ головного героя
Ознайомтесь з матеріалом про письменницю.
Народилася Крістіне Нестлінгер 13 жовтня 1936 р. у Відні, столиці Австрії, у родині годинникаря і виховательки, яка мешкала у районі Гернальс, на околиці міста. Дівчинка росла гострою на язик, розкутою і досить непередбачуваною у своїй поведінці і вчинках. Вона ніколи і ні за яких обставин не губилась, а завжди, так би мовити, вміла оволодіти будь-якою найскладнішою життєвою ситуацією. Навчалася К. Нестлінгер у середній школі гуманітарного спрямування, віддаючи перевагу штудіюванню літератури, іноземних мов і мистецтв. Після закінчення школи Крістіне вступає до Віденської Академії Мистецтв, бо відчула в собі неабиякий потяг до малювання. Після отримання диплома К. Нестлінгер деякий час працює художником-ілюстратором, як згадує сама письменниця, вона зрозуміла, що художниці з неї не вийде, і тоді вона з горя вийшла заміж і народила дитину.
Сімейне життя майбутньої письменниці складалося цілком вдало, але в К. Нестлінгер поступово росла внутрішня тривога: незважаючи на зовнішнє благополуччя, вона відчувала, що домашній світ був для неї затісним. І тоді-то вона почала малювати для своїх маленьких донечок Крістіани та Барбари серію картинок про Фридеріку, неслухняну дівчинку з вогняно-червоним волоссям, і вигадувати про неї кумедні історії. Коли донечки підросли, у кухні поставили друкарську машинку: Крістіне хотіла записувати все, що вона вигадувала. Так в 1970 р. з’явилася перша повість «Веснянкувата Фридеріка». К. Нестлінгер принесла її в редакцію разом з ілюстраціями. Книгу одразу опублікували, але оформлював її інший художник, видавцям не сподобалися малюнки авторки.
Дебют Крістіне Нестлінгер був вдалим. Схвальні відгуки висловили як читачі, так і поважні критики. Ця книжка отримала приз Фрідріха Бедекера (німецького вченого в галузі філології та філософії). Згодом побачили світ нові повісті «Три поштових грабіжники» (1971) та «Чоловік для мами» (1972). Потім з’являється низка казково-фантастичних повістей «Геть огіркового короля» (1972), «Конрад, або Дитина з бляшанки» (1975), «Гном у голові» (1989) та ін.
Завдяки повісті «Геть огіркового короля» К. Нестлінгер стала відома світові, її почали називати австрійською Астрід Ліндгрен.
Великою популярністю серед дітей, що люблять читати фантастику, користується книга «Конрад, або Дитина з бляшанки». Це своєрідна пародія на антигуманні прояви технічного прогресу і віра в неповторність кожної людини. Штучно створена дитина, яка живе згідно із закладеною в неї генетичною програмою, — карикатура на умовності і надумані цінності дорослих.
Творчий доробок письменниці оцінений більш ніж 30 різноманітними преміями, як австрійськими так і міжнародними. Стала першою лауреаткою премії Астрід Ліндгрен.
Книги письменниці перекладені понад 38 мовами світу.
Історія створення повісті.
Ще в дитинстві Крістіне придумала історію про дитину з консервної бляшанки, а написала її німецькою мовою у 1975 році. Українською повість переклав Євген Попович.
Одного разу пані Берта Бертолотті отримує поштою семирічного хлопчика з бляшанки Конрада, зробленого на заводі. Там дітей роблять ідеальними і перш, ніж надіслати батькам, кілька разів тестують. Певне, мають свої шаблони і тому налагодили виробництво досконалих дітей. Конрад – ідеальний: чемний, сумлінний, розумний і чесний, але від цього страшенно нудний. Довершений Конрад збиває з пантелику свою нову мама і зовсім не має друзів. Цікаво, що сама пані Бертолотті ідеальною мамою бути не може, якщо брати все ті ж стереотипні шаблони «материнської ідеальності». Вона курить цигарки, вельми, коли натужно думає, полюбляє нездорову їжу, неохайна, розсіяна, вона пише собі нагадування помадою на дзеркалі і розкидає по хаті речі. Все те, чому зазвичай ідеальні мами оголошують нещадну війну.
Втім, яскрава індивідуалістка пані Берті Бартолотті абсолютно щаслива і живе в гармонії з собою. Неідеальна для інших, вона ідеальна для самої себе. Отримавши випадково дитину, вона проти волі стикається з паралельним світом, де всім заправляють запрограмовані «треба», «можна», «не можна» і десятки правил – і все це в голові однієї дитини. В той час як сама пані Берта живе за своїми «хочу» і «не хочу». Схоже навіть, що це Конрад вчить Берті бути справжньою мамою, а сама Берті більше схожа на дитину. Берті сама поводиться, думає, приймає рішення як дитина, в той час як Конрад мислить абсолютно по-дорослому. Контрастна і парадоксальна ситуація. Втім, авторка часто в своїх книгах виписує самостійних, серйозних дітей та «здитинілих» дорослих. Міняючи таким чином їх місцями, вона дає змогу краще розуміти мотиви вчинків один одного.
Пані Бертолотті неідеальна і зовсім не знає, що потрібно робити. Накупивши Конрадові іграшок і морозива, вона забуває купити зошити і олівці до школи. Проте це її не засмучує, адже в житті дитини є речі значно важливіші за якісь там олівці.
Втім, є в книзі і інший герой – антогоніст Бертолотті. Це аптекар пан Егон, який дружить з Берті і береться виховувати Конрада на свій манер – йому страшенно імпонує, що хлопчик такий правильний, і тому пан Егон всіляко підтримує його в цій ідеальності.
Виходить – з одногу боку самодостатня, епатажна, яскрава індивідуалістка пані Берті Бартолотті, з іншого – педантичний, банальний і нудний аптекар пан Егон. Два різні світи і два різні уявлення про ідеальну дитину. Вони отримують початковий матеріал, з якого їм доведеться «виліпити» справжню людину, особистість. От тільки пана Егона влаштовує вже те що є, а пані Берті – ні.
Протягом всієї книги Конрад розвивається як справжня дитина, відходячи від шаблону «досконалості». В цьому йому допомагає звичайна дівчинка Кіті, яка може і схитрити, і школу прогуляти, якщо потрібно. Втім, окрім неї в Конрада немає в школі друзів, бо попри те, що вчителька вважає його «справжнім скарбом», діти його не люблять – він і не підказує, і розказує вчительці, хто прогулює або списує. Але не тому, що він погана дитина, а тому що це «правильно» – так його запрограмували. Врешті-решт Конраду вдається стати звичайною дитиною, що не робить його гіршим, а додає індивідуальності.
Перегляньте фільм.
16 травня
Всесвітня історія
Урок контролю знань і вмінь . Римська імперія
Виконайте завдання за посиланням.
10-12 травня
Зарубіжна література
Міхаель Енде "Джим Гудзик і машиніст Лукас". Фантастична країна Усландія та її мешканці
«Уважний читач»
Тести для перевірки знання змісту твору
Глави 1 - 12
В) острів Лі Ші.
Всесвітня історія
- Виконати онлайн тест, відкривши посилання join.naurok.ua Код доступу
5 травня
Історія
Самостійна робота.Римська імперія
Виконайте завдання за посиланням.
Повторіть вивчену тему . Підготуйтесь до контрольної роботи.
Бажаю успіхів!
3-5 травня
Зарубіжна література
Виконати тестові завдання за посиланням.
28 .04.-02.05.
Всесвітня історія
Поділ Римської імперії. Початок Великого переселення народів. Падіння Західної Римської імперії
- Опрацювати матеріал підручника (ПАРАГРАФ 54 пункт 1-2, ст 263-267)
- Переглянути відео до уроку НАТИСНУТИ ТУТ
- Презентація до уроку натиснути ТУТ
- Виконати онлайн тест, відкривши посилання join.naurok.ua Код доступу
25 квітня
Всесвітня історія
- Опрацювати матеріал підручника (ПАРАГРАФ 52)
- Переглянути відео до уроку "Виникнення християнства" НАТИСНУТИ ТУТ
- Виконати онлайн тест, відкривши посилання join.naurok.uaКод доступу 4766743
26-28 квітня
Зарубіжна література
1Познайомтеся з життєвим і творчим шляхом письменниці, . опрацювавши підручник ст.226-228 + відео
Кризові явища в Римський імперії в 3-4 ст.
Завдання
\
- Переглянути відео до уроку НАТИСНУТИ ТУТ
- Опрацювати матеріал підручника (ПАРАГРАФ 51)
-Витлумачте поняття:колони,тетрархія,домінус,варвари.
21 квітня
Зарубіжна література
Гуманістичний зміст оповідання – віра в перемогу людського розуму. («Запах думки»)
8.Виконайте тестові завдання за посиланням.
19 квітня
Зарубіжна література
Роберт Шеклі «Запах думки». Утвердження сили людської думки у творі. Духовне й фізичне випробування Кліві
1. Опрацюйте матеріал підручника на сторінці(216-217),картки
2. Складіть за отриманою інформацією анкету письменника та запишіть її в зошит . 3. Запишіть у зошит визначення наукова фантастика,характерні її ознаки,оповідання.
А).
4.Прочитайте оповідання Р.Шеклі "Запах думки"(218-224).5. Записати тему,ідею,герої,конфлікт,місце і час дії твору. Б).ЗАПАМ’ЯТАЙ Якості, які допомагають вижити Кліві.Йому допомагають такі якості: - врівноваженість і спокій (Він не розгубився , коли побачив . що корабель потрапив в аварійне становище), - дисциплінованість (Покидаючи зореліт, не забуває про сумку з поштою, яку не кидає навіть тоді, коли знаходиться в небезпечних ситуаціях), - мужність і витримка (Намагається опанувати свої думки і не панікувати.), - цілеспрямованість, (Старається зрозуміти закон виживання на незнайомій планеті.) - Героя до останнього не покидає надія на спасіння. (Кліві старався відганяти від себе сумні думки й шукав укриття. «Найкраще було б десь зачаїтися, поки не прибудуть рятувальники».)
Виконай завдання:
А).
Б).Складіть паспорт - характеристику головного, уявні перетворення героя твору.
В).Г).
Виконайте завдання, результат запишіть у зошит
Тести для перевірки знання змісту оповідання 1. Лерой Кліві був: А) космонавтом; Б) поштовим перевізником; В) поштмейстером бази 2. Герой потрапив на планету: А) З-М-22; Б) З-М-43; В) А-М-24. 3.Яку тварину першою побачив Кліві: А) вовка; Б) білку; В) пантеру. 4.Що незвичного було у тваринах: А) вони були без очей і носа; Б) вони були без вух і хвоста; В) вони були без очей і вух. 5.Як тварини знаходили свою жертву: А) за допомогою телепатії ; Б) за допомогою нюху; В) за допомогою розуму. 6.Що збило пантеру з пантелику: А) запах парфумів; Б) запах думок; В) запах диму. 7.Які птахи кружляли у небі: А) орли; Б) яструби; В) шуліки. 8.Яка думка непокоїла Кліві: А) що він не зможе вчасно доставити пошту; Б) що він буде першою людиною, яку з’їли на цій планеті; В) що він ніколи не повернеться на Землю. 9.Якого кольору був вовк: А) зеленого; Б) рудого; В) чорного. 10.Що врятувало героя від розлючених звірів: А) кущ; Б) вогонь; В) птах. 11.Чи вдалося Лерою зберегти пошту: А) так; Б) ні; В) частково. 12.Чим були здивовані рятувальники: А) відсутністю на тілі Лероя поранень; Б) відсутністю на тілі Лероя опіків; В) відсутністю на тілі Лероя переломів.
1. Опрацюйте матеріал підручника на сторінці(216-217),картки
Виконай завдання:
А).
18 квітня
Всесвітня історія
Урок контролю знань і вмінь учнів. Стародавній Рим за царської та республіканської доби
Виконати завдання за посиланнням.
14 квітня
Всесвітня історія
Практична робота. Історичний портрет Цезаря
12-14 квітня
Зарубіжна література
Твір Рея Бредбері «Усмішка» — новела, адже написана у прозовій формі, невелика за обсягом. Зображена одна подія — «свято» знищення картини. Події відбуваються протягом одного дня з ранку до ночі. Сюжет напружений, динамічний. Фінал несподіваний. Особлива увага приділена роздумам Тома і його протистоянню натовпу.
Символічні образи
Фінал твору також символічний, адже дитина і ранок — це символи майбутнього.
- В новелі "Усмішка" Рей Бредбері моделює майбутнє людей, які пережили війну. Ці люди морально деградовані, вони знищують усе прекрасне, усе, що нагадує їм про минуле. Люди час від часу влаштовують своєрідні свята (фестивалі), під час яких вони б'ють автомашини, іншу техніку, рвуть і плюють на картини відомих художників. Про цивілізацію ці люди говорять як про минуле. Але серед них є ті, хто вірить, що з'явиться людина, в якої "душа горнеться до гарного". Такою людиною був хлопчик Том. Він не зміг плюнути на відому картину Леонардо да Вінчі "Джоконда", бо вона, за його словами , "була гарна". Чарівна усмішка Мони Лізи вплинули на душу і серце Тома. І поки маленького хлопчика буде зігрівати клаптик полотна з усмішкою розтерзаної "Джоконда", до того часу у людства є шанс на порятунок. Автор стверджує, що людина зуміє перемогти зло, зуміє побачити красу і навчиться її берегти.
Аналіз новели "Усмішка " Р.Бредбері
Рік написання — 1952
Жанр. Фантастика, антиутопія, оповідання
Тема. Твір про те, як у далекому майбутньому люди знищили «Джоконду» Леонардо да Вінчі, а маленький хлопчик Том врятував шматочок полотна з усмішкою Джоконди; про майбутнє людства, занепад цивілізації, загибель краси, ідеалів.
Ідея. Бредбері утверджує, що краса, увічнена в шедеврах світового мистецтва, знайде свою стежку до людських сердець. Духовне відродження людства починається з духовного відродження кожної людини.
Герої: картина «Джоконда», хлопчик Том, Грігсбі, один з черги, натовп, поліція
Місце та час дії. Зруйноване місто, «святковий» день 2061 року
Сюжет. Усмішка Джоконди стала «героєм» оповідання Рея Бредбері. Восени 2061 вцілілі після атомних бомбардувань жителі великого міста відзначають свято — досить дивним, на наш погляд, способом: ламають і трощать все, що дивом збереглося після катастрофи. Свідком цих «святкових» подій став хлопчик Том. Том стає у чергу — влада дозволила кожному бажаючому плюнути на … картину Леонардо да Вінчі «Джоконда». Натовп не тільки плює, але й рве картину на шматки, утоптує в бруд, ламає раму. Жахливе і страшне видовище. Письменник залишає надію — в руки Тома потрапляє шматочок полотна з посмішкою Джоконди.
Конфлікт. У творі декілька конфліктів: між Томом і натовпом, між людиною і суспільством, між красою і вандалізмом.
Людство майбутнього в оповіданні Р.Д. Бредбері «Усмішка»: зруйновані міста; дороги, понівечені від бомбардування; радіоактивні поля; одяг із грубої мішковини; «свята» ненависті та руйнації; ненавидять минуле; відмова від цивілізації; надія на відродження «нової» цивілізації («з’явиться людина з душею…, в якої душа горнеться до гарного…»).
Духовний шлях Тома
o Том – сільський хлопчик, єдина дитина в черзі
o Бажає прийняти участь у святі руйнації та ненависті
o Замислюється: навіщо плювати, знищувати все прекрасне, вбивати, руйнувати все навколо
o Цікавиться, чи повернеться цивілізація
o Зачарований красою витвору мистецтва
o Розуміє силу Краси та Любові
o Не може плювати й нищити картину
o Не бажає бути одним із черги
o Відриває шматок картини разом з натовпом
o Зберігає усмішку «Джоконди» як символ вічності мистецтва, духовної
o Краси, морального зростання людини
o Обирає новий шлях «назустріч ранку» — назустріч новій цивілізації
o «людина з душею»
o Став справжньою Людиною під впливом мистецтва
Символічні образи
o Картина Л. да Вінчі «Мона Ліза» — символ краси, мистецтва і відродження духовності
o Усмішка Джоконди — символ краси, добра, загадкової та життєдайної сили мистецтва
o Хлопчик — символ майбутнього, нового покоління
o Ранок — символ надії на краще
1. Опрацювати паспорт оповідання Р. Бредбері "Усмішка". В робочий зошит записати літературні поняття, що знаходяться в рубриці "Словникова робота".
2. Робота з текстом твору.
Рей Бредбері, як і Леонардо да Вінчі, мріяв про духовно просвітлене людство, про велич людини, її моральне відродження, про перемогу добра над злом, краси над ненавистю. Проте реальна дійсність вимагала від нього показати жахливий стан людства і його темне майбутнє. Зазираючи на кілька століть уперед, Бредбері дає трагічні відповіді на запитання, що висунув у своєму мистецтві Леонардо да Вінчі: людина й людство прямують хибним шляхом, вони втрачають все світле, піднесене, прекрасне. Однак, як і його великий попередник, Бредбері вірить у духовне відродження людини. Якщо в серці хоча б однієї людини перемагає добро: світ ще не загинув, людство ще може врятуватися.
КОНТРОЛЬ ЗНАНЬ
Поміркуй,!!!
Значення образу Джоконди для розкриття головної ідеї твору
Тривога за руйнування духовних цінностей
Що ви думаєте про «свято» знищення картини?
11 квітня
Всесвітня історія
Мистецтво Давнього Риму
Завдання
- Опрацювати матеріал підручника (ПАРАГРАФ 53)
- Переглянути презентацію до уроку НАТИСНУТИ ТУТ
- Відвідати Колізей (3-D реконструкція) ТУТ
7 квітня
Зарубіжна література
- Переглянути картки.
2. Склади анкету письменника.
Прочитати оповідання "Усмішка"(с.211-215).
Всесвітня історія
Пантеон римських богів
1. Опрацюйте параграф 45(1 пункт), випишіть імена богів.
2.- Перегляньте презентацію до уроку НАТИСНИ ТУТ
- Виконати онлайн тест, відкривши посилання
join.naurok.uaКод доступу 3868823
5 квітня
Зарубіжна література
Контрольна робота. Поетичне бачення світу(творчість Мацуо Басьо,Роберт Бернс, Генрі Лонгфелло)
Виконайте завдання за посиланням
join.naurok.uaКод доступу 8678527
4 квітня
Всесвітня історія
Завдання:
- Опрацювати матеріал підручника (ПАРАГРАФ 48)
- Переглянути відео-урок НАТИСНИ ТУТ
- Виконати онлайн тест, відкривши посилання
31березня
29 - 31березня
join.naurok.uaКод доступу 9190679
28 березня
Запишіть тему урокуj
1. Опрацюйте матеріал підручника параграф 44.
2.Опрацюйте нові понятття "легіон", "народний трибун", "оптимати", " популяри".
3. Перегляньте відео до теми уроку.
4. Виконайте завдання за посиланням
2. В робочих зошитах записати виначення "ліричний герой" (с.196.), знати його напам'ять.
3. Переглянути відео Відео-урок
4. Опрацювати запитання і завдання (1-5) до прочитаного твору на с.197.
5. Вивчіть вірш "Моє серце в верховині" напам'ять.
6. Зайдіть за посиланням На урокКод доступу 9259588
Природні умови Італії та виникнення міста Рим
2. В робочих зошитах записати виначення "ліричний герой" (с.196.), знати його напам'ять.
3. Переглянути відео (з розділу 6 клас):
а) Шотландія - країна Роберта Бернса.
б) Біографія Роберта Бернса.
в) "Моє серце в верховині"//Р. Бернс//Шкільна програма 6 клас.
г) Р.Бернс "Моє серце в верховині"(пісня)
4. Опрацювати запитання і завдання (1-5) до прочитаного твору на с.197.
5. Вивчіть вірш "Моє серце в верховині" напам'ять.
6. Зайдіть за посиланням На урок. Уведіть код доступу 226902 (завдання потрібно виконати до 25 березня)
1.Проаналізуйте одне хоку за планом.
План
1) Що зображено у цьому вірші?
2)Які образи найвиразніші?
3)Які асоціації виникають під час читання?
4)Який настрій цієї поетичної мініатюри?
5)Чим привабило це хоку?
2.Складіть власні хайку.
Тема мистецтва у повісті В. Короленка"Сліпий музикант"
Опрацюйте матеріал ,виконайте завдання.
- А як же побачити прекрасне у цьому світі, не бачачи його очима?
Щоб дати відповідь на це запитання, розгадайте ребус.
(мистецтво)
Що таке мистецтво? (Записати визначення в зошити.)
Мистецтво – це творче
відображення дійсності, яке сприймається людиною всіма органами чуттів.
Про який вид мистецтва йде мова у повісті «Сліпий музикант» - музика.
Яке значення
має музика у житті людини?
Звернемось до твору. Як же вплинула музика на духовний розвиток
Петруся Попельського.Знайдіть цитати з тексту:
·
гра Йохима на саморобній дудці;
·
гра матері на фортепіано.
п
- Як можна розрізнити звуки природи, не побачивши їх?
Природа відібрала у хлопчика
зрячість, натомість обдарувала його витонченим музикальним слухом. Гріх би був
– не розвивати цього таланту у хлопчикові. І Петрусь вирвав у своєї долі цей
«щасливий квиток» - мати рідного дядька Максима Яценка.
4.Дайте відповіді на запитання(письмово).
1. Яким було ставлення Максима до музичних захоплень племінника?
2. Яка музика лунала в домі Попельських? (
3. Яка роль належала музиці в роки дитинства Петра ?
4. З якою метою мати Петра звеліла привезти до маєтку фортепіано?
5. Яке місце
зрештою посіла музика в житті Петра?
Утворення імперії Александра Македонського
-------Перегляньте вiдео
Завдання із зарубіжної літератури
2. Літературна гра «Упізнай героя»
1) Замолоду він славився всюди «небезпечним забіякою» і виправдав цю характеристику: поїхав в Італію, де поступив в загін Гарібальдіа.
2) Ця красива дівчинка, спокійна і
розсудлива, випадково знайомиться з Петром на прогулянці.
Спочатку вона не здогадується, що хлопчик сліпий.
3) Сліпий
юнак грає на фортепіано перед гостями. Усі приголомшені і передбачають йому
популярність. Уперше юнак усвідомлює, що і він здатний щось зробити в
житті.
4) У садибу хлопець повертається зовсім іншою людиною, душа його сціляється. Мати гнівається на нього за обман, але скоро прощає. Герой багато розповідає про свої мандри.
5) Він дійсно їде до Київа і звідти пише додому заспокійливі листи.
6) Коли лікар повідомив, що дитина поза сумнівом, зрячий, батька
охоплює така радість, що на декілька митей йому здається, ніби він сам усе
бачить: небо, землю, своїх близьких.
7) Був такий, як тисячі інших сільських поміщиків Південно-західного краю:
він був добродушний, мабуть, навіть, добрий, пильно наглядав за робітниками і
дуже любив будувати й перебудовувати млини.
8) Невелика дівчинка, з довгою русою косою й голубими очима, що вражала
всіх при першому ж знайомстві якоюсь дивною солідністю.
9) Один із синів був студентом Київського університету на модному тоді філологічному факультеті. Другий вивчав музику в петербурзький консерваторії.
10) З натури він був дуже жвава й рухлива дитина, та місяці збігали місяцями, і сліпота дедалі більше накладала свій відбиток на темперамент хлопчика, що починав визначатися
11) Її губи шепотіли щось, і на
блідому обличчі з лагідними, майже дитячими ще рисами з’явилася гримаса
нетерпеливого страждання, як у пещеної дитини, що відчуває незвичне горе.
12) Обличчя його було широке, подзьобане віспою і надзвичайно добродушне.
Заплющені повіки ховали ямки очей, на губах грала добродушна усмішка.
3. Складання асоціативного куща. (запис у зошити)
Код доступу 4612734join.naurok.ua
Завдання з історії
Добрий день
18 листопада
Завдання із зарубіжної літератури
Контрольна робота 2. Пригоди і фантастика
Виконайте завдання за посиланням
Код доступу 5597649 посилання посилання
join.naurok.uaЗавдання з історії
Контрольна робота 2. Стародавні цивілізації Азії та Африки
Виконайте завдання за посиланням
Код доступу 7043830
посилання
join.naurok.ua
Завдання із зарубіжної літератури на 16 листопада
Позакласне читання. Жуль Верн" П*ятнадцятирічний капітан"
1. Перегляньте експрес-урок:
2.Запишіть у зошит визначення:
Наукова фантастика – різновид художньої літератури, в основі якого покладено роздуми про розвиток науки та техніки.
Словникова робота.
Пілігрим – чужоземець, паломник, мандруючий богомолець.
Шхуна (бриг) – судно, що має кілька щогл, оснащених косими вітрилами.
3. Перегляньте презентацію: https://zosh35zarubizna.blogspot.com/p/6-27.htm
https://youtu.be/5VGBUlM5oJ4
https://youtu.be/NN4vgzp0ykI
https://youtu.be/yhIkKcYt674
За бажанням перегляд фільму:
https://youtu.be/DO33RI0jZ6s
Завдання з історії на 15 листопада
Запишіть тему уроку
Практична робота. Історичні джерела про скіфів
Виконайте завдання
Прочитайте параграф 17(Бандровський).
Прочитайте параграф 18(Бандровський).
ВИКОНУЄТЕ ЗАВДАННЯ ІЗ РУБРИКИ" ПОПРАЦЮЙМО САМОСТІЙНО"(завдання 1,2,3).
11 листопада
Завдання з історії
Запишіть тему уроку
Ассирійське і Нововавилонське царства. Перська держава
Виконайте завдання
1. Прочитайте параграф 16(підручник Бандровський), параграфи 13,14( підручник Гісем).
2.Дати письмову відповідь на питання 3,4 С.89 (підручник Бандровський).
Завдання із зарубіжної літератури
Запишіть тему уроку
Р.Л.Стівенсон"Острів скарбів". Моральні цінності у творі
Виконайте завдання
1. Заповніть табличку реальне і малоймовірне у творі.
2.Назвіть моральні цінності,носіями яких є ці герої:
Герої твору Моральні цінності
Джим Гокінс,капітан Смоллет,
лікар Лівсі,сквайр Трелоні
Бен Ган
Джон Сілвер
3.Виконайте завдання
1.Трелоні був: А) сквайром; Б) свекром; В) сватом. 2. «Адмірал Бенбоу» це -: А) місто; Б) заїзд; В) пароплав. 3.Зошит і запечатаний конверт знайшли в …: А) майора; Б) капітана; В) доктора. 4. Гору пірати назвали…: А) Високою; Б) Скарбницею; В) Підзорною Трубою. 5.Хто першим зустрівся з Беном? А) Джім; Б) Сілвер; В) Сквайр. 6.Як називалася шхуна? А) «Вальдек»; Б) «Еспаньола»; В) «Пілігрим». | 7. Що вручили корабельному кухарю? А) білу мітку; Б) чорну мітку; В) сіру мітку 8. Хто такі «джентельмени фортуни»? А) моряки; Б) пірати; В) мандрівники. 9. Де був Гокінс, коли почув таємниці заколотників? А) під палубою; Б) в діжці; В) в ямі. 10. Із ким Джім мав поєдинок на борту шхуни? А) з Гендсом; Б) з Флінтом; В) з Сілвером. 11. Що таке піастри? А) вірші; Б) гроші; В) птахи. 12. Хто вигукував без кінця «Піастри!» А) сова; Б) папуга; В) Сілвер. |
9 листопада
Завдання із зарубіжної літератури
Запишіть тему уроку
Р. Стівенсон"Острів скарбів". Система образів (Джим Гокінс і його товариші)
Виконайте завдання
1.Визначте ключові моменти роману.
2.Складіть паспорт-характеристику Джима Гокінса.
3.Запишіть друзів Джима Гокінса.
4. Опрацюйте додатковий матеріал
Тема — розповідь про подорож команди «Іспаньйоли» за скарбами пірата Флінта
. Ідея — зображення сили людини, яка виявляється у життєвих випробуваннях, уславлення інтелекту, фізичних, духовних сил особистості, що є необхідною умовою перемоги.
Головні герої: Джим Хокінс, Біллі Бонс, доктор Лівсі, капітан Смоллетт, сквайр Трелоні, одноокий П’ю, Сілвер та ін.
Головні думки – “Справжній скарб – людська доброта, дружба, вірність”. Художні особливості: Розповідь від першої особи, переважання розповіді над описами, сюжет розвивається стрімко, увесь час тримається інтрига, персонажі поділені на два протилежні табори, між якими існує постійне протистояння. Автор використовує діалог, який значно пожвавлює сюжет, насичує дію. Він «змушує» героїв «вживатися» у вигадані ним самим обставини. Роман побудований за принципом гри, тому він захоплює читача. Насиченість несподіванками інтригує, стимулює увагу читача, будить фантазію.
Джерело: https://dovidka.biz.ua/ostriv-skarbiv-analiz/
Джим — підліток. Активно бере участь у всіх подіях: це він потоваришував з піратом Біллі Бонсом, знайшов та забрав карту Острова Скарбів з його скрині, а потім передав її доктору Лівсі та сквайру Трелоні, він виявив на кораблі змову, знайшов Бена Ганна на Острові скарбів, застрелив пірата Ізраеля Гендса, який на нього напав, повів корабель піратів на Північну стоянку та став яблуком розбрату у протистоянні між Джоном Сільвером й залишками його ватаги. Джим Гокінс допитливий, сміливий хлопець. Йому доводиться дивитися в очі смерті, вдаватися до рішучих і крайніх заходів. Навіть перед лицем смертельної небезпеки Джим залишався відданим своїм товаришам, чесною і сміливою людиною, людиною слова. Джим проявив себе як благородна і добра людина — він був готовий допомогти навіть своєму, вже переможеному, ворогові. Гокінс дуже енергійний і мрійливий хлопець, але автор показує, що Джим Гокінс — звичайний хлопчисько, який марив про пригоди і отримав їх сповна.
Тема — розповідь про подорож команди «Іспаньйоли» за скарбами пірата Флінта
. Ідея — зображення сили людини, яка виявляється у життєвих випробуваннях, уславлення інтелекту, фізичних, духовних сил особистості, що є необхідною умовою перемоги.
Головні герої: Джим Хокінс, Біллі Бонс, доктор Лівсі, капітан Смоллетт, сквайр Трелоні, одноокий П’ю, Сілвер та ін.
Головні думки – “Справжній скарб – людська доброта, дружба, вірність”. Художні особливості: Розповідь від першої особи, переважання розповіді над описами, сюжет розвивається стрімко, увесь час тримається інтрига, персонажі поділені на два протилежні табори, між якими існує постійне протистояння. Автор використовує діалог, який значно пожвавлює сюжет, насичує дію. Він «змушує» героїв «вживатися» у вигадані ним самим обставини. Роман побудований за принципом гри, тому він захоплює читача. Насиченість несподіванками інтригує, стимулює увагу читача, будить фантазію.
Джерело: https://dovidka.biz.ua/ostriv-skarbiv-analiz/
Джим — підліток. Активно бере участь у всіх подіях: це він потоваришував з піратом Біллі Бонсом, знайшов та забрав карту Острова Скарбів з його скрині, а потім передав її доктору Лівсі та сквайру Трелоні, він виявив на кораблі змову, знайшов Бена Ганна на Острові скарбів, застрелив пірата Ізраеля Гендса, який на нього напав, повів корабель піратів на Північну стоянку та став яблуком розбрату у протистоянні між Джоном Сільвером й залишками його ватаги. Джим Гокінс допитливий, сміливий хлопець. Йому доводиться дивитися в очі смерті, вдаватися до рішучих і крайніх заходів. Навіть перед лицем смертельної небезпеки Джим залишався відданим своїм товаришам, чесною і сміливою людиною, людиною слова. Джим проявив себе як благородна і добра людина — він був готовий допомогти навіть своєму, вже переможеному, ворогові. Гокінс дуже енергійний і мрійливий хлопець, але автор показує, що Джим Гокінс — звичайний хлопчисько, який марив про пригоди і отримав їх сповна.
Добрий день!
Завдання з історії на 8 листопада
Запишіть тему уроку
Ізраїльсько-Юдейське царство:організація влади й суспільства
Виконайте завдання
1.Прочитайте параграф 15(3,4 пункти-підручник Бандровського,параграф 25-підручник Гісем)
2.Заповніть таблицю"Царі Ізраїльсько-Юдейського царства"
3. Виконайте завдання за посиланням
Бажаю успіхів!
Завдання з історії на 4 листопада
Запишіть тему уроку
Фінікія.Природно-географічні умови розвитку. Повсякденне життя й господарське життя. Фінікійська колонізація.Карфаген
Виконайте завдання
1. Опрацюйте параграф 15(1,2 пункти)-підручник Бандровський, параграф 24-підручник Гісем.
2. Засвойте поняття"колонізація", "метрополія".
Код доступу 6819526 join.naurok.ua
Вітаю! Сьогодні 1 листопада
Завдання з історії
Організація суспільства і влади у містах-державах і царствах Дворіччя. Міфологія, писемність і мистецтво
Виконайте завдання
Завдання із зарубіжної літератури на 2- 4 листопада
Сьогодні ми вирушаємо в захоплюючу й небезпечну морську подорож разом із маленьким, але дуже сміливим і мужнім хлопцем Джимом Гокінсом та його друзями й недругами.
Дізнаємося про автора знаменитого роману"Острів скарбів", який, незважаючи на хворобу, здійснив багато мандрівок морем та суходолом, долаючи труднощі нарівні зі здоровими людьми.
Він - письменник,який уміє так хитро побудувати сюжет, що і не здогадаєшся, як на наступній сторінці розгортатимуться події,що трапиться з героями. Тому його книги читаються з неослабним інтересом, спонукають до романтичних мрій.
Виконайте завдання
1.Опрацюйте статтю підручника про Роберта Стівенсона(58-61).
2. Прочитайте уривки з роману підручник с.61-77.
Бажаю приємного прочитання!
Вітаю! 26 жовтня
Завдання із зарубіжної літератури
Контрольна робота№1. Міфи народів світу. Мудрість байки.
25 жовтня
Завдання з історії
Запишіть тему уроку
Виконайте завдання
3. Виконайте завдання за посиланням
Код доступу 9947332 join.naurok.ua
УВАГА! КАРАНТИН ПРОДОВЖЕНО!
КАРАНТИН - НЕ КАНІКУЛИ!
Сьогодні 25 березня
3.Перегляньте відеопоезію "Листівки з видами міст"(українська версія).
Немає коментарів:
Дописати коментар