Дистанційне навчання 10 клас

Відповіді надсилати на вайбер 0987421801



Вітаю усіх!

Бажаю миру, міцного здоров*я.

 Сподіваюсь на плідну співпрацю .

Добрий день!

Гофман "Крихітка Цахес"

Код доступу 7383003join.naurok.ua





В. Шекспір "Гамлет"

Код доступу 8612711join.naurok.ua




20 вересня

Уславлення людського розуму,вірності,винахідливості,допитливості. Засудження беззаконня, насильства й несправедливості та самовпевненості й марнославства. Образ Одіссея


Опрацюйте додатковий матеріал. Зробіть конспект.





Поема «Одіссея»
«Одіссея» не є безпосереднім продовженням «Іліади». Це поема про повернення на рідний острів Ітаку героя Троянської війни Одіссея та про його мандри. Більшість дослідників відносить час оформлення «Одіссеї» до VII століття до н. е. «Хитромудрий» і «багатостраждальний» Одіссей — герой зовсім іншого типу, ніж богатирі «Іліади». «Іліада» побудована на переказах героїчної саги, а в «Одіссеї» переважає матеріал побутовий та казковий. «Одіссея» ж оповідає про мандри героя Троянської війни на ім’я Одіссей, який морським шляхом повертається на батьківщину. Цілих десять років тривала його подорож до рідного острова — Ітаки, де відважного воїна чекали дружина Пенелопа та син Телемах. У цей час у домі Одіссея зухвало хазяйнували претенденти на руку його дружини, які вважали царя Ітаки вже давно загиблим.
Композиція «Одіссеї»
Поему можна поділити на дві частини: перша – пошуки Одіссея його сином Телемахом,друга – подорож, пригоди і повернення героя додому. Поема складається з 24 пісень, у яких розкривається сюжет – шлях мандрівного героя. Та події зміщені, і реально ніби відбуваються протягом дев’яти днів. Одіссей три дні перебуває у феаків, три дні – у хаті пастуха Евмея, ще три дні – у власному домі. Це три по три дні активних дій, а решта – довгі розповіді самого героя.                                                    

Сюжет « Одіссеї»

    1. Експозиція. Дім Пенелопи. Телемах вирушає на пошуки Одіссея. Одіссей у феакійців.
  2. Зав'язка. Одіссей у кіклопа Поліфема.
 3. Розвиток подій. Пригоди Одіссея по дорозі додому.
  4. Кульмінація. Повернення додому та побиття женихів Пенелопи.
  5. Розв'язка. Пенелопа впізнає Одіссея. Одіссей укладає мирний договір з родичами убитих женихів.




 

Образ Одіссея
Одіссей постає на сторінках поеми не тільки як хоробрий воїн і розумний воєначальник, переможець на полі бою. Він і досвідчений дипломат, і відважний мореплавець, він майстерний тесляр, мисливець, торговець, дбайливий господар, цікавий оповідач. Гомер найчастіше стосовно свого героя використовує епітет «хитромудрий», що влучно характеризує його. Одіссей — син аргонавта Лаерта і супутниці богині Артеміди Антиклеї. Ім'я Одіссей із давньогрецької мови перекладається як «сердитий» або «гнівний». Римляни називали його Улісс. Завдяки своєму розуму та спостережливості герой рятує себе і своїх друзів, виявляючи відповідальність за їхню долю. Одіссей рішучий, запальний, але може правильно оцінити ситуацію й стримати себе. Нерідко герой «Одіссеї» буває марнославним, глузливим, нерозсудливим, не завжди він прислухається до порад своїх супутників. Він жорстокий у своїй помсті, як жорстокі й інші герої далеких і суворих часів «дитинства людства». Та він здатний визнавати свої помилки. Одіссей відданий друг, вірний чоловік і батько. Визначальною рисою характеру героя «Одіссеї» є любов до батьківщини. Навіть на безсмертя не згоден він проміняти свою Ітаку, сім’ю, дружину, сина. 









Одіссей    - Ніхто
                                     «хитромудрий», «велемудрий»
«багатостраждальний»
«богорівний»
«розумний»
«городоборець»
«мужоборець»
«невпинний в трудах і лукавстві»
з давньогрец. мови «сердитий», «гнівний»
Улісс (так називали римляни)
            мореплавець, ватажок
                            хоробрий воїн і розумний воєначальник
досвічений дипломат і відважний мореплавець
майстерний тесляр, мисливець, торговець, 
                            дбайливий господар
цікавий оповідач
розбійник
шаман
рішучий, запальний
відповідальний за долю друзів
марнославний, глузливий, нерозсудний
жорстокий у своїй помсті
здатний визнавати свої помилки
Анкета героя
1. Ім’я  Одіссей

2. Герой якого твору Головний герой поеми Гомера «Одіссея»

3.Місце народження та проживання Острів-держава  Ітака
4. Батьки    Лаерт, Антіклея

5.Соціальний статус        Цар Ітаки

6.Сімейний стан Одружений, дружина Пенелопа, син Телемах
7. Рід занять Брав участь у Троянській війні, відзначився там військовою 
хитрістю, сміливістю та відвагою
8.Риси характеру Позитивні: мудрий, сміливий, відважний, рішучий, сильний духом, допитливий, передбачливий, кмітливий, патріот, любить свою сім’ю, дбає про товаришів, чутливий, навіть дещо сентиментальний.
Негативні: хитрий, жадібний, марнославний,    запальний, гнівливий, часто необачний, не дослухається до голосу розуму та порад товаришів, буває навіть жорстоким.
9.Ставлення богів до героя Афіна підтримує, допомагає; Посейдон ненавидить, перешкоджає поверненню Одіссея додому, прагне помсти за осліплення Поліфема; Зевс переважно безсторонній, зважає лише на прохання інших богів, зокрема Афіни Паллади
10. Ставлення автора Автор захоплюється своїм героєм, співчуває йому, називає богорівним, однак не ідеалізує, не приховує недоліків







31 травня

Що цікавого почитати влітку?




Першочерговим завданням на літо для кожного школяра, безумовно є відпочинок. Яскраве сонце, тепле море чи річка, свіжі фрукти й овочі повернуть організму дитини життєві сили, а список літератури на літо допоможе економніше витрачати їх протягом наступного навчального року. Не секрет, що під час навчання часу для читання не вистачає катастрофічно. Тоді як влітку його більше, ніж досить. А значить, прочитавши великі твори, що вивчаються на уроках зарубіжної літератури, на літніх канікулах, можна зекономити час і енергію протягом наступного навчального року.


Тож бажаю цікавого читання та приємного відпочинку!

СПИСОК ХУДОЖНІХ ТВОРІВ


Йоганн Вольфґанґ Ґете «Фауст»

Франц Кафка «Перевтілення»



 Ґійом Аполлінер «Зарізана голубка й водограй», «Міст Мірабо»;

 Райнер Марія Рільке «Згаси мій зір…», «Орфей, Еврідіка, Гермес», збірка «Сонети до Орфея»; 







Джордж Оруелл «Скотоферма» 

або «1984» 


 Бертольт Брехт «Матінка Кураж та її діти»

Генріх Белль «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа…»

Пауль Целан «Фуга смерті»

Ернест Гемінґвей «Старий і море»

Ґабріель Ґарсіа Маркес «Стариган із крилами»

Милорад Павич «Скляний равлик»

Таїр Халілов «До останнього подиху»
АБО
Джон Ґрін «Провина зірок»
АБО
Маркус Зузак «Крадійка книжок»





16-23 травня

Паоло Коельйо "Алхімік". Значення творчості П.Коельйо для сучасників. 
Мотиви і образи світової культури у творі.
 Пошуки сенсу буття в романі "Алхімік".

1. Опрацювати за підручником с. 201-203.
2. Переглянути відео
  



3.Опрацювати матеріал на картках і записати в зошит 10 цікавих фактів з життя письменника.




4. Записати в зошит "Цифри в житті автора".

5. Прочитати філософські вислови П. Коельйо.



6. Розгадати слова, записати вислови до зошита.

7.Ознайомлення з романом "Алхімік"


Цей роман став культовим! Він захоплює з першої сторінки!


В юні роки ми не боїмося мріяти, все здається можливим. Але з часами невідома сила починає переконувати нас, що мрії незбутні, а прагнення нездійсненні.

Ця книжка навчить жити, не втрачаючи віру в кохання і добро, навчить цінувати кожний день, кожну годину, кожну мить, радіти, сумувати, але ніколи не опускати руки.





- прочитати роман стр. 207-218.
АБО
- прочитати скорочено



8.Переглянути матеріал за романом "Алхімік"















- замалювати в зошит карту подорожі Сантьяго 



- записати схему композиції роману.


9.Виконати тестові завдання.

join.naurok.uaКод доступу 9067954

10 травня


Контрольна робота за темами "Перехід до модернізму. Драматургія кінця19-початку 20 столітття"

Виконати завданння за посиланням.

join.naurok.uaКод доступу 5611509

3 травня

Моріс Метерлінк. «Синій птах». Роль фантастики. Символіка образів. Трактування фіналу

 Записати до зошита послідовність подій, які відбувалися в творі.


Уважно перегляньте відеоуроки.










Виконайте завдання на картках. (Кожна картка 2 бали, окрім першої)








26 квітня

Моріс Метерлінк. «Синій птах». Ідея одухотворення життя й відновлення втрачених зв’язків у драмі-феєрії «Синій птах». Особливості розвитку сюжету


1. Згадаємо матеріал минулого уроку.


2. Переглянути матеріал на картках.





3. Опрацюйте зміст карток та виконайте завдання.





4. Записати до зошита послідовність подій, які відбувалися в творі.


5. Письмово заповнити таблицю.



6. Виконати  тестування за темою: зайдіть за посиланнямjoin.naurok.ua Уведіть      Код доступу 9888113                



19 квітня


Зміни в драматургії на межі XIXXX ст. Бельгія. Моріс Метерлінк. «Синій птах». М. Метерлінк як теоретик і практик «нової драми». Концепція символістського театру"

1. Прочитати за підручником с.176-179).
2. Переглянути освітні відеоролики.

 а)"Експрес-урок :"Моріс Метерлінк".



б) Зміни в драматургії на межі ХІХ-ХХ століття. Роль Метерлінка у становленні "нової драми".


3. Прочитати твір підручник с.184-198.

4. Переглянути екранізацію твору М.Метерлінка "Синій птах".



12 квітня

Артюр Рембо. "Голосівки", "Моя цинагерія". Художне новаторство А.Рембо. Поєднання рис імпресіонізму й символізму в сонеті "Голосівки". Образ ліричного героя у вірші "Моя цинагерія"



1. За підручником прчитати с. 168-1754
2. Переглянути  відео :
    а) Біографія Артюра Рембо.



    

    3. Опрацювати літературні картки "Артюр Рембо".













4. Прослухати  поезію "П'яний корабель".




Тема вірша А. Рембо «П’яний корабель»: мандри душі особи­стості у світі своєї уяви та в житті.
 Композиція: загибель команди ^ втрата керування кораблем ^ уявні мандри ліричного героя в морській стихії ^ відмова від пра­гматичного життя.
 Конфлікт: зовнішній конфлікт — зіткнення ліричного героя зі стихією та буденністю; внутрішній конфлікт — боротьба в душі ге­роя, її духовне пробудження у світі мрій.
 Зміст назви твору: сп’яніння від стихій життя; використання метафори.
 Символіка вірша: море-символ життя, почуттів, поезії; зелений та синій кольори — символи надії на щасливе майбутнє.
 Провідні мотиви: утвердження життя, свободи, гімн творчій уяві.

5. Аналіз віршів "Голосівки", "Моя цинагерія".


" Моя циганерія"
    Настроєм сп’янілої насолоди мистецтвом та анархічного бунту проти дійсності просякнуті рядки сонета Рембо «Моя циганерія». Цей імпресіоністичний твір відзначається поєднанням сонетної форми та «земного» сюжету, сповненого анархічного виклику, характерним для сонетів Артюра Рембо. Слово «циганерія» в перекладі означає «богема», людина богеми. «Моя циганерія» — справжній гімн богемі, гімн людині, яка відірвалась від суспільства й залишилася наодинці з небом і зорями.  
Ліричний герой вірша — поет. Він вільний мандрівник, його не бентежать голод і холод, бо в нього є найвище щастя для поета — творити, злившись із прекрасною природою.    У перекладі Василя Стуса ліричний герой Рембо — «типовий представник» паризької богеми — більше нагадує українського бурсака. Стус свідомо орієнтується на українську національну традицію. Водночас переклад Стуса передає головне в поезії Рембо: поєднання класичної форми сонета зі зниженою лексикою та образу вірного служителя Музи («ленника») — з лахміттям волоцюги, для якого має значення тільки свобода й поетичне натхнення.    Загальний тон «Моєї циганерії» доволі оптимістичний, на відміну від інших поезій Рембо, де протистояння ліричного героя з дійсністю набуває драматичного, а подекуди й трагічного характеру.




Аналіз  твору "Голосівки"
-Тема- Твір викликав багато різних тлумачень. Чимало літераторів убачали в «Голосівках» розвиток думки Ш. Бодлера про «відповідності» між звуками, кольорами, запахами й людськими почуттями. Інші вважали, що в основі вірша — дитячі спогади А. Рембо про барвистий буквар, за яким він навчався читати. Існують також різноманітні символічні прочитання твору, таємниця якого до кінця ще не розгадана.

Ідея-А. Рембо стверджував, що поет є посередником між землею та небом, між буденним світом і світом вічних ідей та образів, тому завдання поезії — передати читачам своє особисте враження через дивовижні образи, символи, натяки.

—  жанр -сонет. (А. Рембо відкидає строгість у вибору теми сонету, стриманість форми, чіткість ритму. Його сонет побудований як низка асоціацій ліричного героя. «Голосівки» вражають читача своєю динамікою, рухливими образами й почуттями, зміною інтонації, що допомагає авторові розкрити багатогранний світ людських відчуттів, вражень, асоціацій.)

—  новизна твору (А. Рембо пропонує нове поетичне бачення, коли поєднуються звуки і кольори в одне ціле, душевний стан природи і людини, земне і божественне.)

—  особливість асоціацій ліричного героя (На перший погляд, асоціації ліричного героя досить розрізнені. Але вони пов’язані між собою відносинами контрасту: чорний — білий (духовна смерть — чистота вічного буття), червоний — зелений (пристрасть — мудрий спокій). Але поет не бачить якихось нездоланних протиріч, адже одне не існує без іншого, оскільки у світі все взаємопов’язане.)

У «Голосівках» поет шукав нову мову поезії. Він писав: «Я винайшов колір голосних! Я погодив форму і плин кожної приголосної і тішив себе надією за допомогою інстинктивних ритмів винайти таке поетичне слово, яке рано чи пізно буде доступне всім почуттям. Я зберігав тлумачення. Спочатку це було навчання. Я записував безгоміння ночі. Я занотовував невимовне. Я фіксував запаморочення».

Експерименти А. Рембо були продовжені наступними поколіннями символістів, які шукали таємничого змісту в царині звуків і дивовижних образів.

 6. Виконайте тести.

Код доступу 3307100




























































5 квітня











Поль Верлен. "Поетичне мистецтво". "Осіння пісня". Естетичні погляди поета у вірші "Поетичне мистецтво". Зображення пейзажів природи і дущі в "Осінній пісні". Сугестівність, музичність, живописність лірики"

1. Ознайомитися з біографією Поля Верлена 

- матеріал підручника стр. 160-162.

- перейти за посиланням - https://dovidka.biz.ua/pol-verlen-korotka-biografiya/



2.     Скласти досьє автора


3. Виразно прочитати вірші 

- "Осіння пісня" стр. 163

- "Поетичне мистецтво" стр 165



2. Опрацювати картку "Лірика Верлена" та записати весь матеріал у робочий зошит


3.Опрацювати картку "Поль Верлен "Осіння пісня" і виконати завдання 


4. Виконати тестування за темою: зайдіть за посиланням На урок.


join.naurok.uaКод доступу 9229253

5. Вивчити напам'ять  вірш Поля Верлена ( за вибором учня).



























29 березня





Шарль Бодлер. «Квіти зла» («Альбатрос», «Відповідності, «Вечорова гармонія»).  Ш. Бодлер – пізній романтик і зачинатель модернізму. Збірка «Квіти зла» (загальна характеристика). Образи, символи, особливості поетичної мови у віршах Ш. Бодлера. 


1. Опрацюйте матеріали підручника (с. 150-158). 

2. Перегляньте додаткові матеріали.

Шарль Бодлер – пізній романтик і зачинатель модернізму

Кві́ти зл́а (фр. Les Fleurs du Mal) — збірка поезій Шарля Бодлера, опублікована 1857 року. Вона вміщує вірші поета, написані в період з 1840 до 1857 року. Цю збірку вважають важливою віхою в розвитку французької поезії та становленні символізму як літературного напрямку.Характер поезій збірки переважно інтимний та декадентський.

Особливості поетики Ш,Бодлера: У творчості Ш. Бодлера поєдналися роман­тичні й символічні елементи. Вірші збірки мають голов­ним чином двопланову структуру, де на передньому плані зображені предмети, емпіричні явища, конкретні деталі, за якими прихована ідея, абстракція, що перетворює кон­кретні образи на символи: автор утверджує велич душі, що прагне високого ідеалу, краси, духовності, а натовп не розуміє цих поривань — духовність беззахисна перед гру­бою дійсністю, тому й гине, залишаючи пам'ять про висо­кий злет.

 

Символізм виник у Франції у 1880-их, як реакція проти міщанства і позитивізму, зокрема проти поезії «Парнасців», натуралістичного роману й реалістичного театру. Основоположниками його були Поль Верлен і Стефан Малларме. Своїм предтечею вони вважали Шарля Бодлера. Термін символізм вжив найперше і виклав програмово його позиції  Жан Мореас. Згодом символізм поширився в інших країнах і став першою маніфестацією  модернізму у світовій літературі й живописі.









Автор: Шарль Бодлер   Літературний рід: лірика   Жанр: збірка поезій  Стиль: символізм

Присвята: Теофілю Готьє   Провідний мотив збірки: трагічна несумісність дійсності та ідеалу.

Провідна тема: стосунки Поета та Юрби. Ліричний герой: поєднання тваринного і людського,

тілесного та духовного, того, що йде від Бога та того, що йде від Сатани.

Композиція: присвята, вступ та 6 циклів - "Сплін та ідеал", "Паризькі картини", "Вино", "Квіти зла", "Бунт", "Смерть".

Символізм назви збірки "Квіти зла":

·         епатаж аудиторії: квіти, які означають найсвітліше в житті людини, було пов'язано зі злом;

·         передача світовідчуття ліричного героя: оскільки пекло це зло, то там можуть вирости тільки квіти зла;

·         назва збірки багатозначна: "квіти зла", "квіти болю", "квіти хвороби".

Назва збірки - це парадокс, адже у ній протиставлено ідеали та сподівання безнадії та відчаю.

Творча історія збірки1 червня 1855 року - 18 віршів з майбутньої збірки вперше з'явилися на сторінках часопису "Ла Ревю де Де Монд".У 1855 році у французькій газеті "Фігаро" з'явився негативна стаття на вірші зі збірки "Квіти зла".1857 р. - "Квіти зла" опубліковані окремим виданням.20 серпня 1857 року Паризький суд зачитав обвинувальний вирок Бодлеру, згідно з яким Бодлер та видавець "Квітів зла" Пуле Малассі мали сплатити штраф. Також зі збірки вилучалося 6 віршів: "Лета", "Коштовності", "Метаморфози вампіра", "Надто веселій", "Прокляті жінки" та "Лесбос".6 травня 1866 р.трибунал м. Лілля заочно оштрафував Бодлера на 500 франків та засудив його на місяць ув'язнення.

Увага! Бодлер наголошував, що "Квіти зла" - це цілісний твір, який потрібно читати у порядку,

який він визначив.

Аналіз вірша І Альбатрос"

 

Вірш був написаний у 1842 році під час поїздки на острів Маврикій, куди направив Бодлера вітчим, щоб по­вернути його на путь істини. Шарль, перебуваючи 10 місяців на кораблі під наглядом капітана і спостерігаючи за птахами, роздумував над власною долею.

 

У перших рядках автор розповідає, як матроси задля розваги ловлять величних альбатросів, «що люблять пролітати слідами кораблів». Альбатрос - величний птах, володар морських просторів, що супроводжує кораблі. На палубі він має вигляд дуже безпорадного птаха.
    Автору жаль птаха, свій біль і сум він передає у підкресленні величі цього володаря просторів. 
Поступово цей образ набуває символу образу самого поета і його долі у людському вирі життя. Шарль Бодлер не знаходить розуміння серед людей і тому не може злетіти думкою, а «волочить... крила велетня по землі».З образом цього птаха пов'язане все піднесене, він у центрі уваги, автор захоплюється ним і висловлює йому співчуття. У полоні альбатрос стає безсильним і смішним, бо він - жертва насилля.
      У цьому вірші Шарль Бодлер протиставляє високе і низьке, небесне і земне, поет і натовп, втілюється мотив боротьби добра і зла, у ньому висловлені гіркі роздуми автора про трагічну долю поета в сучасному йому суспільстві.

 

Символи у вірші

    Альбатрос, тобто сам поет - це світ прекрасного, добра. Моряки - зло, символ людства, яке пливе на своєму судні у безмежжі всесвіту.Море - сим­волізує життя; корабель, човен - людську долю; грім, гроза, блискавка - життєві негаразди.


В «Альбатросі» стверд­жується божественна сила мистецтва, з найбільшою пов­нотою втілена у постаті поета. Ав­тор оспівує душу, що прагне високого ідеалу, краси. У поета, як у альбатроса, "міць велика", але його на­магаються приборкати. Він не може протистояти сусп­ільству, як птиця натовпу матросів. На­товп не розуміє його. І тут зло перемагає добро. Але прекрасне завжди вище за потворне, навіть коли гине. Мистецтво та особистість вищі за натовп. Така позиція автора.
 

 

Аналіз вірша "Відповідності"

 

 Вірш «Відповідності» (Природа - строгий храм), імовірно, було написано в 1855 році; у всіх виданнях збірки «Квіти зла», є четвертим віршем в циклі.

 

Знаменитий сонет «Відповідності» став чимось на зразок маніфеста символізму.

 

У ньому йдеться про те, що чуттєві речі є символами прихованої реальності і тому можуть існувати відповідності між її виразами в запахах, кольорах і звуках. Також тут розвивається думка про закономірних зв'язках між чуттєвими явищами та їх сутністю.

 

Автор намагається якимось чином поєднати матеріальний та духовний світи.

У центрі вірша тема таємничих відповідностей видимої природи і невидимих сутностей. Людина у храмі природи. І, оскільки, природа це храм, то її барви й кольори, всі аромати і тони лише різні коди однієї мови, якими вона себе проявляє 

Контроль знань

 

 Тестова самоперевірка 

join.naurok.uaКод доступу 8698719


 
















































































22березня

Тема. Модернізм як літературно-мистецький напрям кінця XIX – початку XX століття. Течії раннього модернізму: символізм, імпресіонізм, неоромантизм.


1. Прочитайте інформацію в підручнику(146-149).

2. Запишіть у зошиті дату та тему уроку.

3. Складіть у зошиті схему-опору "Течії раннього модернізму" за таким алгоритмом: течія, її характерна ознака, представники (світові, українські).



















































































































2.Перегляньте відео.

3.Виконайте завдання за посиланням.

Код доступу 1873211join.naurok.ua
01.02




Тема уроку:   Федір Михайлович      

        Достоевський.   Життя і творчість.

Завдання:

1. Опрацювати матеріал підручника с.108-117,зробити конспект. 

Додатково використайте картки.























Читати роман"Злочин і кара"








16 листопада

Тема урокуВикривальний зміст твору Гофмана “Крихітка Цахес”

Завдання:

1.Переглянути презентацію  «Викривальний зміст твору Гофмана “Крихітка Цахес”», виконати завдання.

👉

 

       Домашнє завдання

Творчі завдання на одну з тем:
- Фея в наш час 
або
- Якби країною правив Цахес









9 листопада

Запишіть тему уроку

Протиставлення філістерів та ентузіастів як провідний конфлікт творчості Е. Т.Гофмана. Особливості сюжету й композиції повісті"Крихітка Цахес на призвісько Циннобер"

Виконайте завдання

1. Словникова робота(запис до зошитів).

Філістер- самовдоволена, обмежена людина з міщанським світоглядом, обиватель.

Ентузіаст-творча людина,здібна,талановита.

2. Знайдіть і занотуйте приклади реального й фантастичного у творі Гофмана.

3.Заповніть таблицю"Філістери та ентузіасти у творі Е. Т. А. Гофмана".

4.Простежте, як виявляється конфлікт повісті:які події становлять експозицію твору, зав*язку конфлікту, його розвиток, кульмінацію та роз*вязку. Запишіть їх у схему"Сюжет повісті Гофмана".

5.Опрацюйте матеріал підручника с.68-73. 

6.Виконайте завдання за посиланням

Код доступу 5812840посилання
join.naurok.ua







Вітаю! Сьогодні 1 листопада

Запишіть тему уроку

Специфіка переходу від романтизму до реалізму. Романтизм у Німеччині.

Ернест Теодор Амадей Гофман. Віхи мистецького шляху. Повість " Крихітка Цахес на призвісько Циннобер"


Виконайте завдання

1.Опрацюйте статттю підручника с.64-68, заповніть паспорт-характеристику за біографією Гофмана.

2. Складіть сенкан"Е.Т.А.Гофман".

3. Прочитайте повість"Крихітка Цахес на прізвисько Цинннобер..."с. 73-81.














Сьогодні 26 жовтня

Контрольна робота№1. Вступ. Золоті сторінки далеких епох  

Виконайте тестові завдання за посиланнням.

Код доступу 7215644 join.naurok.ua









ДОРОГІ ДІТИ! ШАНОВНІ БАТЬКИ!

КАРАНТИН ПРОДОВЖЕНО ДО 16 КВІТНЯ (включно)! 

Ми продовжуємо навчатися дистанційно
Пам'ятайте, що тільки систематична робота по опрацюванню нового матеріалу 
та виконанню практичних завдань здатна принести позитивний результат! 
Не лінуйтеся! Працюйте кожного дня відповідно до розкладу уроків!


КАРАНТИН - НЕ КАНІКУЛИ!

ДОРОГІ ДІТИ! ШАНОВНІ БАТЬКИ!



Щоб не марнувати час і не зупиняти освітній процес, ми продовжуємо
 навчатися дистанційно. 

Контрольна робота.
                             1 варіант                               
join.naurok.uaКод доступу 6235721

2 варіант
join.naurok.uaКод доступу 7645152

 Вітаю! Завдання на 27 квітня          


Запишіть тему уроку

Артюр Рембо. "Голосівки", "Моя циганерія".Поєднання рис імпресіонізму й символізму в сонеті "Голосівки". Художнє новаторство

1. За підручником прчитати с.168--175. 
2. Переглянути  відео :
    а) Біографія Артюра Рембо.
https://www.youtube.com/watch?v=stQqbGgVwVk
   3. Опрацювати літературні картки "Артюр Рембо".














4.Виконати завдання за посиланням
join.naurok.uaКод доступу 4268550

  Завдання на 20 квітня 
                                       
Запишіть тему 

Поль Верлен"Поетичне мистецтво", "Осіння пісня". Сугестивність, музикальність,живописність

Виконайте завдання

1. За підручником прчитати с.160-167. 
2. Переглянути  відео (з розділу 10 клас):
   https://www.ourboox.com/books/%D0%B1-2/ 

4. Опрацювати картку "Лірика Верлена" та записати весь матеріал у робочий зошит (розділ "Робочі картки з літератури").



5. Опрацювати картку "Поль Верлен "Осіння пісня" і виконати завдання (розділ "Робочі картки з літератури").



6. Виконати тестування за темою: зайдіть за посиланням На урок

join.naurok.uaКод доступу 5558275
































Сьогодні 13 квітня
Запишіть тему уроку

Образи, символи,особливості поетичної мови у віршах Ш. Бодлера("Відповідності", "Вечорова гармонія")

Виконайте завдання

-Складіть схему мотивів збірки "Квіти зла".

-Прочитайте вірш "Відповідності".

-Дайте відповіді на запитанння

1.Яким постає світ у цій поезії? 
2. Чому вона має назву "Відповідності"?
3. У яких образах розкривається думка про єдність світу реального й ідеального, людини і природи?
4.Що допомагає людині відчути свою причетність до вічного, ідеального?
5. У якій формі написано вірш?

- Прочитайте вірш " Вечорова гармонія".

-Дайте відповіді на запитання.

1.Що утворює картину вечорової гармонії?
2. Назвіть кольори і звуки, які відтворює поет.
3.Поміркуйте , чому вірш називається так?

-Напишіть стислий твір-роздум " Які вони, квіти зла".


-Пройдіть тест за посиланням.

join.naurok.uaКод доступу 3540331







Вітаю! Сьогодні 30 березня

Запишіть тему уроку

Шарль Бодлер- пізній романтик і зачинатель модернізму. Збірка "Квіти зла". Сонет " Альбатрос"

Виконайте завдання

1.Опрацюйте матеріал   підручника с. 150-155.

2.Заповніть таблицю "Хронологія життя та творчості Ш. Бодлера".

3.Запишіть структуру збірки"Квіти зла".

4. Прочитайте сонет "Альбатрос", перегляньте матеріал з відео, законспектуйте.








Вітаю! Сьогодні 9 лютого

Запишіть тему уроку

"Теорія" Раскольникова, її сутність і проблемність

На минулому уроці ми з`ясували, що герої Достоєвського одержимі ідеями.оцінюють події й діють самі,керуючись своїми теоріями. Сьогодні ми спробуємо розібратися в сутності теорії-ідеї,що заволоділа головним героєм роману"Злочин і кара". Ми простежимо умови, що сприяли формуванню теорії Раскольникова, визначимо сутність, дослідимо наслідки спроби перевірки теорії, обговоримо ,чи можливе звільнення Раскольникова з-під впливу руйнівної ідеї.

 Виконайте завдання

1. Дайте письмово відповіді на запитання.

-Що спонукало Раскольникова скоїти злочин?
-Яка основна причина злочину Расколникова?
-У чому полягає сутність теорії?
-Яке питання неминуче мало виникнути у Раскольникова через теорію?
-З якою метою насамперед зважується на вбивство?

2.Орацюйте матеріал підручника с.118-124.




















Вітаю! Сьогодні 19 січня

Запишіть тему уроку

Образ ліричного героя збірки В.Вітмена "Листя трави".Символи. Художнє новаторство.

Ви знаєте, що збірка "Листя трави"- єдина книга віршів американського поета, який прагнув писати для майбутнього. У збірці немає сюжету як такого, точніше кажучи, сюжет книжки- саме життя, людина і Всесвіт. Але всі вірші,що утворюють збірку, об`єднані ідеєю одвічного торжества людини. Композиційним стрижнем збірки є " Пісня про себе".

Виконайте завдання


1. Прочитайте" Пісню про себе"с. 103-105.

2. Виконайте завдання 7 с.105.


3. Повторіть вивчену тему"Проза й поезія пізнього романтизму та переходу до реалізму 19 століття".
Підготуйтесь до контрольної роботи.

4. Перегляньте відеоурок за посиланням.





Сьогодні 12 січня

Запишіть тему уроку

Місце Волта Вітмена в літературному процесі США. Особливості світобачення митця. Зв`я зок збірки" Листя трави" з історією та життям Америки.Тематика, проблематика,композиція збірки

Сьогодні відбудеться ваше знайомство із найвідомішим, найоригінальнішим американським поет ом, який надихав кілька поколінь шукати нові шляхи у поезії. Єдина книга поета  -збірка "Листя трави",над якою він працював усе життя. Перевидавав 9 разів,щоразу переробляючи й доповнюючи.

1. Опрацюйте матеріал підручника про письменника с.96-98.

2. Запишіть та засвойте поняття.

Трансценденталізм-напрям філософії,який вивчає те, що лежить за межами досвіду, те,що  неможливо пізнати,спираючись на досвід.

Найвідоміші представники: Емерсон, Торо, Вітмен.

Основні ідеї трансценденталізму:
-соціальна рівність "однакових перед Богом" людей;
-духовне самовдосконалення;
-близкість до природи,що очищає людину від "вульгарно-матеріальних" інтересів4
-інтуїтивне осягнення макрокосму через мікрокосм.

3. Складіть тези за статтею підручника про збірку "Листя трави"с.98-103. 

4.Прочитайте уривок "Пісня про себе".


Бажаю приємного ознайомлення з новим матеріалом!
















7 квітня

Зарубіжна література.
Контрольна робота №3 "Перехід до модернізму. Взаємодія символізму й імпресіонізму".
Виконати тестові завдання.
1. Ш. Бодлер започаткував модерністську течію:
а) футуризм; б)символізм; в) імпресіонізм.
2)Провідний мотив збірки " Квіти Зла":
а)невідворотності людської долі; б) несумісності реальності й ідеалу; в)безрезультатності пошуку краси.
3)"Альбатрос " належить до циклу віршів:
а)"Сплін та ідеал"; б) "Паризькі картини"; в)" Квіти Зла".
4) Автором збірки" Квіти зла" є:
а) Ш. Бодлер; б) Ф. І. Тютчев; в) Вітмен.
5) "Пісню про себе" написав:
а)В. Вітмен; б)А. Рембо;в)А. Фет.
6. Символіси ввважали своїм предтечею:
а) Ф. Тютчева;б) В.Вітмена;в) Ш. Бодлера.
7. Імпресіонізм та символізм- течії:
а)романтизм;б) модернізму; в) реалізму.
8)У творах Бодлера присутні ознаки напрямів:
а)модернізму й реалізму; б) модернізму й романтизму; в) романтизму й реалізму.
9.Провідна тема сонета "Альбатрос":
а)людина  та природа; б) поет і натовп; в) мистецтво й поет.
10.Збірку " Листя трави" написав:
а) Ш. Бодлер;б)В.Вітмен; в) Ф.Тютчев.
11."Батьком верлібру" часто називають:
а) Тютчева; б) Фета ; в)Вітмена.
12.До модернізму належать:
а)романтизм та імпресіонізм; б)імпресіонізм та символізм; в)символізм та реалізм.
13.Розкрийте значення понять: символізм, декаданс.
14.Напишіть есе"Філософські проблеми, порушені В.Вітменом у віршах збірки "Листя трави"

Завдання виконати 7 квітня до 13-00.

14 квітня 

Зарубіжна література

Запишіть тему

Моріс Метерлінк як теоретик і практик "нової драми". Концепція "нової драми". "Блакитний птах"

Складіть опорний конспект за матеріалом підручника с. 177-179.

Прочитати драму-феєрію " Блакитний Птах"


21 квітня

Зарубіжна література


Запишіть тему

Ідея одухотворення життя й відновлення втрачених зв*язків у драмі- феєрії " Блакитний птах"

Складіть таблицю " Композиція драми-феєрії".
 Запишіть " Реальне і фантастичне у творі".

Інтерактивна вправа " Закінчи речення"(запис до зошитів):

- Блакитний птах-це символ.....

-Сюжет твору- це.....

-Кофлікт драми- це.....

Опрацювати теоретичний матеріал підручника с.179-184.





             

Немає коментарів:

Дописати коментар